۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۶۴۱
بخش پایانی/آیت الله حسینی بوشهری:

مردم در 22 بهمن و 12 اسفند چشم جهانیان را خیره می کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات 12 اسفندماه بار دیگران استواری خود را در مسیر انقلاب به جهانیان نشان خواهند داد.
آيت الله حسيني بوشهري آيت الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم دوشنبه شب در مراسم سالگرد سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد حضرت امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با تاکید بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: مردم ما در روز 22 بهمن با حضور پرشور و باشکوه، عظمت انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشاند و به دنیا نشان خواهند داد که همچنان پای انقلاب و ارزش ها ثابت و استوار مانده اند.

وی با اشاره به فرمایشات صریح و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، تاکید کرد: ایشان با سخنرانی خود همه آمال دشمنان و آمریکا را فرو ریختند و خانم رایس وزیر خارجه سابق آمریکا نیز به این مساله اذعان کرده بود که ما ماه ها برنامه ریزی و طراحی می کنیم اما با یک سخنرانی آیت الله خامنه ای تمام برنامه های ما به هم می ریزد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: انقلاب ما انقلابی الهی و اسلامی است، مردم در تمامی صحنه ها با شعار الله اکبر به صحنه آمدند، بنابراین انقلاب از عزتی خدادادی و الهی برخوردار است و اگر کسی دنبال عزت باشد خدا او را عزیز می کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما بر اساس تمسک به فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) شکل گرفت، ما تا زمانی که این فرهنگ را داریم انقلاب به فضل الهی ماندگار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین تفکر بسیجی را از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر زمان که نیاز به حضور مردان مجاهد و مبارز باشد، مردم با حضور پرشورشان و با عشق در صحنه حاضر می شوند و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشند.

وی با بیان اینکه بسیجی عمار گونه فکر و عمل می کند و در محیط کار مسؤولیت پذیر است، تاکید کرد: بسیجیان خداترس، مردم دار و خاری در چشم دشمنان هستند و تا این ویژگی ها هست انقلاب ما پایدار خواهد بود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور حماسی مردم در صحنه را از عوامل دیگر صلابت نظام اسلامی دانست و گفت: مردم ما هر ساله با حضورشان در 22 بهمن و دیگر صحنه ها چشم جهانیان را خیره کرده و وفاداری خود را به ارزش ها و آرمان های والای انقلاب، امام و رهبری نشان می دهند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به انتخابات 12 اسفند، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید و تصریح کرد: با وجود تمام تبلیغات دشمنان و تحریم عده ای و تبلیغات آنها مردم در انتخابات حضور خواهند یافت.

این عضو شورای عالی حوزه بیان داشت: به فضل الهی یکی از جاهایی که باید در تاریخ این کشور ثبت شود تا دشمن از همه بافته ها و نقشه ها خود عقب نشینی کند حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن است.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: امروز دنیا روی حضور مردم حساب ویژه ای باز می کند، بنابراین هرچه حضور مردم در این دو عرصه انبوه تر و باشکوه تر باشد، جلوه ماندنی تکرار خواهد شد.

وی اقتدار علمی را زمینه ساز اقتدار ملی دانست و بیان داشت: شهدای هسته ای ما جای شان خالی نیست، جوانان عزیز جای آنان را پر خواهند کرد و اقتدار علمی ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواند کشید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید براینکه دشمنان از پیشرفت های علمی و دستاوردهای ما عصبانی هستند، گفت: آنچه باعث حضور و پایداری مردم و ماندگاری انقلاب شده ایفای نقش امام راحل و حضور مقتدارانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات