۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۶۴۷
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه:

وظیفه طلاب در فضای سایبر هدایت عموم مردم به سوی انتخاب آگاهانه است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه گفت: هدایت عموم مردم به سمت انتخاب آگاهانه، تلاش برای ایجاد رقابت سالم بین افراد، تبیین و تشریح عملکرد جریان فتنه، مقابله و برخورد با جریان قدرت و ثروت در انتخابات از وظایف طلاب و مبلغان در عرصه‌ مجازی است.
حجت الاسلام محمد حسن نبوي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه، صبح امروز در جمع طلاب فعال در فضای سایبری اظهار داشت: حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ضروری است.

وی در تشریح میزان حضور و بهره‌گیری دشمنان از رسانه‌ها افزود: مطبوعات یکی از عرصه‌هایی است که دشمن تلاش جدی برای بهره‌گیری از آن دارد لکن به خاطر نظارت نهادها و ارگان‌های مربوط، چندان فرصت تخریب و توطئه پیدا نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام نبوی اظهار داشت: بحمدالله صدا و سیما به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای رسانه‌ای در اختیار نظام است هر چند گاهی اوقات به خاطر ضعفها، نفوذهایی هم از سوی دشمنان صورت می‌گیرد.

وی فضای سایبری را اساسی‌ترین و مهمترین جایگاه حضور و فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: به خاطر کنترل و نظارت کمتر، کم‌هزینه و ارزان بودن و تنوع حضور افراد در فضای مجازی، دشمنان برای حضور و فعالیت در آن برنامه‌های مختلفی دارند.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه یادآور شد: دشمنان به خاطر هزینه‌ها و لوازمی که برای راه‌اندازی شبکه‌ی ماهواره‌ای وجود دارد حتی در این عرصه‌ از رسانه هم کمتر از فضای مجازی حضور دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان بر ایران را در 33 سال اخیر بی‌سابقه دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب یکی از بزرگترین نعمتهای خداوند متعال است و درک و فهم عمیق و فوق‌العاده الهی ایشان در برخورد با حرکات دشمنان یکی از مهمترین عوامل پیروزی ما بوده است.

وی تصریح کرد: در سال 88 تمام طیف‌های دشمنان داخلی و خارجی بر حضور در انتخابات اتفاق نظر پیدا کرده بودند اما در انتخابات پیش رو حتی کشورهای معاند عربی هم بر عدم حضور تاکید می‌کنند.

حجت الاسلام نبوی بیان داشت: دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند و برای این تضعیف روحیه و گسترش ناامیدی در جامعه برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ی اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ضروری است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه بر این اساس وظیفه‌ طلاب و فعالان در فضای مجازی را بسیار خطیر دانست و گفت: مهمترین وظیفه همه‌ی مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب که در عرصه مجازی فعالیت می‌کنند تلاش برای حضور گسترده‌ی مردم و تشکیل یک مجلس ولایی است.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان در عرصه جامعه و فضای مجازی باید تلاش کنند تا ملاک‌های انتخاب اصلح و ولایی را برای مخاطبان تبیین نمایند.

حجت الاسلام نبوی تاکید کرد: هدایت عموم مردم به سمت انتخاب آگاهانه، تلاش برای ایجاد رقابت سالم بین افراد، تبیین و تشریح عملکرد جریان فتنه، مقابله و برخورد با جریان قدرت و ثروت در انتخابات از دیگر وظایف طلاب و مبلغان در عرصه‌ی مجازی است.

وی همچنین از طلاب و روحانیان دعوت کرد تا خدمات، دستاوردها و فعالیت‌های ارزنده‌ی نظام و دولت جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنند.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه در پایان اظهار امیدواری کرد با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش همه‌ی دلسوزان و علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم فهیم ایران برگزار شود./919/پ202/ع

ارسال نظرات