۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۶۵۱
رییس جوانان انقلاب یمن:

جوانان یمنی مبلغ انقلاب اسلامی ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جوانان انقلاب یمن گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور انقلاب، ایثار است و حریت حضرت آیت الله خامنه ای در راس این کشور اسلامی قابل ستایش و تقدیر است.
يمن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جمعی از نمایندگان جوانان بیدار و بصیر امت اسلامی یمن پس از شرکت در همایش اجلاس بین المللی بیداری اسلامی و دیدار با امام خامنه ای وارد استان خراسان رضوی شده و حرم مطهر امامزاده یحیی بن زید(ع) میامی را زیارت کردند.

السید خالد الطمدانی، رییس جوانان انقلاب کشور با قدردانی از مسؤولان این حرم اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور انقلاب، ایثار است و حریت آیت الله خامنه ای حفظ الله در راس این کشور اسلامی قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: پیش از آیت الله خامنه ای، انقلاب اسلامی ایران را با حضرت آیت العظمی خمینی رحمت الله می شناختیم و اکنون که وارد ایران شده ایم، نه تنها احساس غربت نداریم بلکه احساس آرامش خاطر داشته و انگار در کشور خودمان و انقلاب و رهبر خودمان را لمس کرده ایم.

خالد الطمدانی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به لحاظ امنیتی و آرامش ازجایگاه ویژه ای برخوردار است و جوانان یمنی مبلغ انقلاب اسلامی ایران در کشور خود خواهند بود.

شایان ذکر است چندی پیش همایش اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی با حضور بیش از هزار و 500 نفر از جوانان انقلابی و اندیشمند ایرانی و خارجی در تهران برگزار شد./930/د102/س

ارسال نظرات