۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۶۹۱
آیت الله موسوی جزایری:

پیشرفت جوانان ایرانی دشمنان را خشمگین کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز داشت: بیشترین دانشمندان هسته ای کشور را جوانان تشکیل می دهند دشمنان از این موضوع بسیار ناراحتند و برای همین دست به توطئه می زنند،اما با هوشیاری و ایمان راسخ این قشر متعهد، توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.
آيت الله موسوي جزايري در جمع جوانان خوزستاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار جوانان و ورزشکاران اهواز با اشاره به پیشرفت های هسته ای کشور، گفت: بیشترین دانشمندان هسته ای کشور را جوانان تشکیل می دهند دشمنان از این موضوع بسیار ناراحتند و برای همین دست به توطئه می زنند،اما با هوشیاری و ایمان راسخ این قشر متعهد، توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به ویژه انقلاب کشور مصر اشاره کرد و گفت: جوانان مصری با وحدت و همدلی خود توانستند انقلابشان را به پیروزی رسانند.

وی به نقش آفرینی های جوانان و نوجوانان کشور در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش آفرینی های جوانان ایرانی در طول سه دهه انقلاب اسلامی مثال زدنی است و این مرهون عنایت های ویژه الهی است.

امام جمعه اهواز با اشاره به جایگاه ورزش در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ورزش، تندرستی و سلامت از ستون های مورد تاکید انقلاب اسلامی است.

وی به رشته های حرفه ای ورزشی موجود در جامعه ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: کشتی گیری، وزنه برداری، والیبال و ورزش های از این قبیل به پیشرفت های زیادی رسیده اند و این جای شکر الهی را دارد./9458/پ202/ص
ارسال نظرات