۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۷۴۴
در درس خارج فقه مطرح شد؛

دعوت آیت الله نوری همدانی برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی از اقشار مختلف مردم به منظور حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، همگان را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن فراخواند.

وی مردم را پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم ما در هر عرصه ای که نیاز به حضورشان بوده به صحنه آمده اند و وفاداری خود را به نظام و ارزش های اسلامی و انقلابی نشان داده اند و ان شاءالله در این عرصه نیز حضور خواهند یافت و به جهانیان نشان خواهند داد که حامی و پیشتیبان نظام هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، نقش حضرت امام را در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل به قدری در جهان اثر گذار بود که امروز شاهد صدور تفکر و اندیشه انقلاب و امام به جهان هستیم و موج بیداری اسلامی نیز فراگیر شده است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از تدابیر داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در سکانداری کشتی انقلاب، بیانات ایشان در خطبه های نماز جمعه باشکوه تهران را مقتدرانه و با صلابت خواند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات