۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۷۶۵
استاد حوزه و دانشگاه:

نظام سلطه از تکرار خاطرات تلخ خود در بهمن سال 57 نگران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه تبریز با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: نظام سلطه از تکرار خاطرات تلخ خود در بهمن سال 57 نگران است.
حجت-الاسلام نظري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز، امروز در نشست بصیرت و روشنگری فرماندهان سپاه ناحیه مرند، اظهار داشت: اگر اعتقاد بر این است که انقلاب اسلامی زمینه ای برای قیام و ظهور مصلح کل حضرت بقیت الله الاعظم(عج) است، بایستی همگان تلاش و جهاد در این راه مقدس را از یاد نبریم.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: هجمه نظامی، فرهنگ، اقتصادی و رسانه ای دشمنان و بدخواهان اسلام علیه انقلابیون منطقه به علت الگوپذیری ملت های مسلمان از انقلاب ایران اسلامی است، نظام سلطه از تکرار خاطرات تلخ خود در بهمن سال 57 نگران است.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر این که روحانیت شیعه و سنی نقش هدایت‌گری در جنبش بیداری اسلامی مردم منطقه بر عهده دارد، تصریح کرد: امروز دوران نقش‌آفرینی و وحدت علمای شیعه و سنی برای مقابله و اضمحلال رژیم صهیونیستی و دیکتاتورهای دست نشانده غرب در منطقه است.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین وظیفه مجلس و نمایندگان قانونگذاری است و باید نماینده منتخب مردم جدا از طیف زحمت کش جامعه نباشد، چراکه باید درد مردم، نظام و دغدغه های ولایت فقیه را جامه عمل بپوشاند.

وی خواستار هوشیاری و بصیرت مردم در انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته شد و تصریح کرد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند؛ مردم باید مراقب چهره موجه و منافقانه نامزدهای وابسته به کانون های قدرت و ثروت باشند، چراکه دشمن درصدد راه اندازی فضای غبارآلود فتنه برای گمراهی در حق و باطل است.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه شرایط جامعه اسلامی برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف مهیا است، افزود: در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امروز که دوران جهاد علمی و فناوری کشور است، جوانان با ایمان و ولایت‌مدار در خط مقدم بوده اند./935/ت302/س
ارسال نظرات