۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۷۷۱

همایش رسول مهر در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامی داشت هفته وحدت با عنوان رسول مهر با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان در شهر مشهد برگزار می شود.
همایش رسول مهر در مشهد برگزار می شود
حجت الاسلام محمود غلامی جامی، کارشناس فرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مراسم گرامیداشت هفته وحدت با عنوان رسول مهر با حضور علما و اندیشمندان تشیع و تسنن استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد برگزار می شود.

وی با بیان این که در این همایش آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و مدیر عالی حوزه علمیه خراسان به ایراد سخن خواهد پرداخت، ادامه داد: مولوی اسحاق مدنی، مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت و حجت الاسلام فرجام، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان از دیگر سخنرانان همایش رسول مهر هستند.

حجت الاسلام غلامی به حضور 700 نفر از علمای شیعه و سنی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در این همایش اشاره کرد و یادآور شد: این همایش از ساعت نه صبح فردا در تالار اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن و همایش های محلی علمای تشیع و تسنن در مناطق تلفیقی استان، خاطر نشان کرد: جشن هفته وحدت نیز در تمامی شهرستان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به صورت محلی برگزار می شود./934/پ202/س

ارسال نظرات