۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۲۷۷۴

همایش ملی انرژی بسیج برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی انرژی بسیج با حضور مسؤولان و نخبگان صنعت نفت کشور برگزار شد.
همايش ملي انرژِي  بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اهواز، همایش ملی انرژی بسیج با حضور مسؤولان، نخبگان و دانشمندان صنعت نفت کشور در اهواز برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده  امام جمعه موقت اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، علیرضا نیک زاد رهبر مشاور و معاون وزیر نفت، هرمز غلاوند مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب، حضور داشتند.

این آیین با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و پس از آن سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) به بیان مطالبی در خصوص بسیج و نقش او در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: بسیج شجره طلیبه ای الهی است که در همه عرصه های گوناگون اجتماعی نقشی مؤثر و جدی دارد.

وی با اشاره به تخریب‌ها و آسیب‌هایی که به زیرساخت‌های جنوب کشور به ویژه خوزستان و تأسیسات نفتی در دوره هشت ساله دفاع مقدس وارد شد، اظهار داشت: اگر امروز با دوره جنگ قیاس شود می‌بینیم که کارهای خوبی انجام شده است و این مسئله نشانه می‌دهد که این ملت بنا دارد این راه طولانی را با وجود مشکلات به سرمنزل مقصود برساند.

همچنین در بخش دیگری از این آیین حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده  امام جمعه موقت اهواز، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به نقش اثر گذار صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کارکنان صنعت نفت در دوران انقلاب، دفاع مقدس و بازسازی پس از جنگ، نقش مهمی ایفا کردند که از افتخارات بزرگ این صنعت محسوب می شوند.

وی در پایان بیان داشت: اگر کارکنان صنعت نفت در برهه کنونی با همین روحیه ایثار و فداکاری در جهت خودکفایی و رشد ملت گام بردارند، به یقین ایران برترین کشور در صنعت نفت خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از مقالات علمی پژوهشی نخبگان این صنعت تقدیر شد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات