۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۷۹۲
آیت الله شبستری:

تغییر لحن اوباما پس از سخنان مهم رهبری نشانه تأثیرگذاری ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: اوباما قبل از سخنرانی رهبری در نماز جمعه تهران، سخن از روی میز بودن گزینه حمله نظامی به ایران می کرد، ولی چند روزیست که لحن گفتمان خود را تغییر داده است.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) نشانگر اوج بصیرت پرسنل نیروی هوایی بود.

وی با بیان این که سبقت در جهاد نشانگر بلوغ فکری است، خاطرنشان کرد: بیعت همافران نیروی هوایی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 57 کمر رژیم پهلوی را شکست و ضربه مهلکی به پیکر این رژیم وارد کرد که خاطره آن همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که ارتش همواره در کنار سپاه، پس از پیروزی انقلاب اسلامی مانع تحرکات مذبوحانه دشمنان بوده است، گفت: دلاورمردان نیروی هوایی ارتش با آرمان های ولایی و انقلابی خود توانستند درس عبرت ماندگاری برای رژیم بعث عراق بدهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که همافران ارتش یکی از ارکان قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند؛ امروز ایران توانایی تهدید هرگونه تجاوز و جسارت احتمالی دشمنان را دارد.

آیت الله شبستری با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهوری آمریکا در برابر ایران اظهار داشت: اوباما قبل از سخنرانی رهبری در نماز جمعه تهران سخن از روی میز بودن گزینه حمله نظامی به ایران می کرد، ولی چند روز پس از سخنرانی معظم له در نماز جمعه، لحن خود را تغییر داد و گفت که آمریکا تصمیمی برای حمله به ایران ندارد.

وی عقب نشینی استکبار جهانی از مواضع خصمانه خود را از برکات وجودی ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل به خوبی نسبت به قدرت نظامی ایران آگاهی دارند و می دانند که توانایی رویارویی با دلاورمردان نیروی هوایی ارتش را نداشته و نخواهند داشت.

عضو خبرگان رهبری ولایت مداری و تخصص بالای نظامی را عامل پیروزی نیروهای مسلح ایران اسلامی دانست و گفت: اراده برگرفته از ایمان، وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه سه عاملی است که انقلاب را زنده نگه داشته و از این پس نیز قدرت آن را تقویت خواهد کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات