۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۲۷۹۳
سپاه عاشورا:

22 بهمن نماد فروپاشی قدرت پوشالی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ سپاه عاشورا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی با استفاده از نرم‌افزار مهدویت و عاشورا، ماشین جنگ نرم استکبار جهانی را از کار انداخته است.
راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا، سپاه عاشورا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: 22 بهمن نماد اقتدار امت ایران اسلامی در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی بود، طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت.

در این بیانیه آمده است: امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو نفس قدسی باغبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ریشه در سرتاسر جهان هستی دوانیده و به همت وارث معنوی‌اش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به ثمر نشسته است، نسیم روح‌نواز بیداری، آگاهی و بصیرت این شجره طیبه الهی در سرتاسر جهان مشام آزادگان و ستمدیدگان جهان را نوازش می‌دهد و در مقابل ستمگران سلطه‌طلب استکبار جهانی و همچنین صهیونیسم، همچون انسان‌های وحشت زده تلاش می‌کند تا نگذارد بهار انقلاب اسلامی تکثیر شود.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: امروز آرزوی دیرینه امام که صدور معنوی انقلاب اسلامی بود به تحقق نشسته است و آزادگان جهان با الهام از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی، صهیونیسم و ایادی مزدورش را در سراسر جهان به چالش کشانده‌اند و تناقض رفتارهای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را آشکار ساخته‌اند.

این بیانیه تصریح کرده است: استکبار جهانی خیال می‌کرد با طراحی جنگ نرم می‌تواند انقلاب اسلامی ایران را به استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازد، غافل از اینکه انقلاب اسلامی با استفاده از نرم‌افزار مهدویت و عاشورا، ماشین جنگ نرم استکبار جهانی را از کار انداخت و توانست با استفاده از این حربه، استکبار جهانی را در سرتاسر دنیا با بحران‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مواجه سازد.

در ادامه بیانیه افزوده شده است: 22 بهمن امسال نیز امت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر همصدا با ملت‌های مظلوم جهان اسلام فریاد آسمانخراش خود را بر سر استکبار جهانی کشیده و با این فریاد، پایه‌های کاخ ستمگران تاریخ را به لرزه درخواهند آورد.

این بیانیه تصریح کرده است: 22 بهمن امسال نیز بسیجیان و پاسداران سپاه عاشورا در صف‌هایی فشرده و با مشت‌هایی گره کرده دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی و با اتکا به فرامین الهی و رهایی‌بخش فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حمایت بی‌دریغ خود را از ستمدیدگان مظلوم کشورهای تحت ستمی همچون بحرین، لیبی، یمن، غزه، فلسطین و ... با خلق حماسه حضور اعلام خواهند کرد و با این حضور خواب را بر فتنه‌گران تاریخ حرام خواهند کرد./935/د102/س
ارسال نظرات