۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۲۸۱۱
بسیج طلاب و روحانیان خوزستان خواستار شد؛

حضور دشمن شکن مردم خوزستان در راهپیمایی22 بهمن

خبر گزاری رسا ـ بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با صدور بیانیه ای خواستار حضور دشمن شکن مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن شد.
حضور دشمن شکن مردم خوزستان در راهپیمایی22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: یوم الله 22 بهمن یادآور تحقق یکی از وعده های الهی است، ملتی سرافراز در دفاع از آرمانی مقدس به پا خاستند و علیه استبداد و استکبار خروشیدند.

در ادامه آمده است: قدرت های اهریمنی که از حق خواهی و حق طلبی این ملت نستوه ناخرسند بودند، با انواع توطئه و شیطنت در به انزوا کشاندن این ملت وارسته کوشیدند و با تحریم و تهدید و تحمیل جنگ های داخلی و خارجی بر ملت ما فشار آوردند، اما از آنجا که وعده الهی پیروزی جبهه حق است، همه این توطئه ها به فرصتهایی برای پیشرفت ایران مبدل گردید.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: ایران مبغوض و تحریم شده دیروز به حاکمیتی مبدل گردیده است که برای همه ی ملت های آزاده دیگر اسوه شده است ومنافع پوشالی غرب را در سراسر جهان مورد تهدید جدی قرار داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه چنین بیان شده است: استقلال، خودکفایی، اعتماد به نفس و پیشرفت های علمی و سیاسی این ملت سرافراز به همه ی انسان های آزاده این پیام را می دهد که تنها در سایه بیداری اسلامی می توانند به عزت و سرافرازی نائل شوند.

در پایان آمده است: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی عصر(عج) و 53 پایگاه تابعه این سازمان ضمن رج نهادن به این یوم الله عظیم، از همه مردم غیرتمند خوزستان دعوت می کند ضمن حضور انقلابی در مراسم راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن با سردادن سرود آزادگی و وارستگی بارقه امید را رد دل همه ملت های آزاده ایجاد نمایند و بار دیگر مشتهای ناامیدی و یأس را بر دهان فراعنه زمان بکوبند، باشد که مورد یاری و تایید الهی و مشمول عنایات امام زمان(عج) قرار گیرند./9458/د102/ص
ارسال نظرات