۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۸۲۲
فعال سیاسی:

نمایندگان مجلس باید اعتدال انقلابی داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس ششم، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، همگان را به حضور پرشور در پای صندوق های رای توصیه و تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید اعتدال انقلابی داشته باشند.
حجت الاسلام يثربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی محمد یثربی از فعالان سیاسی شب گذشته، در مراسم گرامیداشت سی ‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، بر ضرروت قدرشناسی از نعمت انقلاب تاکید کرد.

حجت‌الاسلام یثربی از ولایت فقیه به عنوان یک روش مترقی برای اداره امور جامعه یاد و با بیان اینکه تمامی مسؤولان نظام در محدوده‌ای که رهبری تعیین کردند مورد تائید هستند، گفت: اگر قرار باشد کسی از رهبری جلو بزند و یا از ایشان عقب بماند مورد مؤاخذه مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌ های نماز جمعه تهران را معجزه آسا توصیف و با تحسین دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف، از جمهوری اسلامی به عنوان مستقل ترین و مقتدرترین کشور جهان یاد کرد.

حجت الاسلام یثربی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان خدمت به مردم است، گفت: گفتمان انقلاب، گفتمان عاشورا، حوزه علمیه، دانشگاه و مکتب است، از این رو همه باید در صحنه های مختلف حضور داشته و از این انقلاب و گفتمان دفاع و پاسداری کنیم.

این استاد دانشگاه با یادآوری فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری، جذب حداکثری و دفع حداقلی را یک اصل مهم و مورد نیاز جامعه ارزیابی کرد و گفت: ما باید یکدیگر را تحمل کنیم و بین هم خط کشی نکنیم. البته اگر کسی از خط ولایت جدا شد مردود است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جایگاه مجلس را بسیار مهم و برجسته توصیف کرد و اظهار داشت: مجلس محل تعیین سرنوشت مردم است و نمایندگان مجلس باید شجاعت داشته باشند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مشروعت تمام قوا به این است که زیر نظر ولایت فقیه کار کنند، به تبیین ویژگی نمایندگان مجلس پرداخت و گفت: یک نماینده باید هم تخصص داشته باشد و هم تعهد و از کسی هراسی به دل راه ندهد و پیگیر حقوق مردم باشد.

وی با بیان اینکه اگر مجلس اقتدار داشته باشد کسی نمی‌تواند بر خلاف آن رفتار کند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید خیلی مراقب باشند و اعتدال انقلابی داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس ششم با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم باید به افرادی رای دهند که با متن انقلاب و مردم آشنا هستند، از سویی دیگر نمایندگان مجلس نیز باید قول‌های خوبی به مردم بدهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات