۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۲۸۲۶
عضو جامعه مدرسین:

اقتدار نظام در گرو حضور پرشور مردم در صحنه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تحسین وفاداری مردم به آرمان های انقلاب و ارزش های دینی و انقلابی، بر ضرورت حضور پرشور آنان در راهپیمایی22 بهمن تاکید کرد و اقتدار نظام را در گرو حضور همه جانبه مردم در صحنه دانست.
اقتدار نظام در گرو حضور پرشور مردم در صحنه است
حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ گفت: خوشبختانه امروز اهمیت راهپیمایی 22 بهمن بر عموم اقشار ملت ما روشن شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز نه تنها سبب عنایات الهی می شود، بلکه سبب می گردد عقلای منطقه به این مساله پی ببرند که راه نجات در همین تجمعات و اتحاد است.

وی بیان داشت: ملت ما هم در زمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و هم در زمان زعامت مقام معظم رهبری به این مساله کاملا پی برده اند و بارها وفاداری خود را به نظام و آرمان های آن نشان داده اند و از این پس نیز این گونه خواهند بود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استقلال، عزت و صلابت نظام و مردم را وابسته به حضورشان در صحنه دانست و تاکید کرد: هرچند مردم ما خودشان به اهمیت مساله واقف هستند اما باز هم ما موظف هستیم که آنها را نسبت به حضور حداکثری در راهپیمایی تشویق و ترغیب کنیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به موج بیداری اسلامی، این تحولات را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان داشت: امروز ممالک اسلامی چشم به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دوخته اند و حضور با صلابت مردم می تواند به آنها امید بدهد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بیداری اسلامی حضور مردم باید در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از هر سال باشد، تصریح کرد: ان شاءالله مردم ما در این روز به صحنه خواهند آمد و بار دیگر ضمن اعلام وفاداری به نظام و آرمان های والای آن دشمنان را ناکام خواهند ساخت. /924/ت302/ج
ارسال نظرات