۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۸۲۸
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

بیداری اسلامی مهم ترین دستاورد جهانی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد، پیام مهم حضور پرشور مردم در راهپیمایی22 بهمن را بی تاثیر بودن تحریم و تهدیدات دشمنان ارزیابی کرد و مهم ترین دستاورد جهانی انقلاب اسلامی ایران را بیداری اسلامی دانست.
ميرعمادي امام جمعه خرم آباد
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم‌آباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن دانست.

وی با بیان اینکه‌ مردم خودشان انقلاب کرده و از آرمان ها و دستاوردهای آن حفاظت نمودند، حضور مردمی در جمهوری اسلامی ایران را بی نظیر دانست و از بصیرت و زمان شناسی مردم تجلیل کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضور مردم در تمام صحنه ها پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است،‌ خاطرنشان کرد: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس،‌ راهپیمایی های سالانه 22 بهمن و همچنین حوادثی که در این سال ها برای انقلاب اتفاق افتاد، بسیار حایز اهمیت و برجسته بوده است.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: گذشت سی و سه سال از عمر با برکت انقلاب نه تنها خللی در اراده مردم ایجاد نکرد،‌ بلکه آنان روز به روز مصمم تر، با نشاط تر و با اراده قوی تر در صحنه ها حاضر شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وجوه تمایز 22 بهمن امسال در مقایسه با سال های گذشته، اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص و حساسیتی که در منطقه و جهان حاکم است،‌ حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ابعاد مختلف مهم و حساس است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز مردم ایران ثمره قیام خود را مشاهده کرده اند، افزود:‌ مهم ترین ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی، ناتوانی قدرت های جهان و نجات بخشی امت اسلام بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان لرستان بیان داشت: مردم منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی ایران در مقابل دیکتاتورهای حاکم خودشان ایستادند و آنان را سرنگون کردند، از سویی دیگر گسترش بیداری اسلامی و قیام های مردمی در اروپا و آمریکا گویای آن است که انقلاب اسلامی ایران از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته است.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای بیدار شده اسلامی امروز نگاه و چشم شان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است، گفت: آمریکا و کشورهای غربی با افزایش تحریم های اقتصادی و شدت بخشیدن به تبلیغات روانی و جنگ نرم به دنبال آن هستند که اعلام کنند که مردم ایران خسته شده اند و تحریم اقتصادی اثر خود را گذاشته است.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: پیام راهپیمایی دشمن شکن مردم در یوم الله 22 بهمن بی اثر بودن تحریم است و از سویی دیگر اعلام وفاداری به آرمان های امام و شهیدان والا مقام و لبیک گویی به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه یقینا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از سال های قبل خواهد بود، گفت:‌ مردم عزیز ما با هوشیاری و بصیرت بار دیگر اسباب یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد و اقتدار و وحدت خود را در این روز بزرگ به نمایش خواهند گذاشت. /924/ت302/ج
ارسال نظرات