۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۸۷۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

برکات ولایت فقیه شامل جهان اسلام شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: برکات وجودی ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران، شامل حال تمام جهان اسلام شده است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع بازنشستگان سپاه ناحیه مرند ‌اظهار داشت: امروز نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بهره مند هستند.

وی ادامه داد: رهنمودهای داهیانه و بصیرت بخش امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته راهگشای بسیاری از مشکلات جهان اسلام بوده است، چنانکه امروز شاهد تغییر مواضع دشمنان اسلام هستیم.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر اینکه ملت ایران الگویی جهانی برای نجات از استعمار و استکبار هستند، خاطر نشان کرد: عزت، تعالی و پیشرفت های امروز ملت انقلابی ایران، پاداش مقاومتی است که این نظام مقدس در پاسداری و اجرای ارزش‌های اسلامی انجام داده و همچنان در این راه الهی گام برمی‌دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آخرین تحولات منطقه ای اظهار داشت: سوریه به دلیل اینکه در جبهه مقاومت و دفاع از فلسطین حضور دارد تحت بدترین و شدیدترین فشارها و تحریم‌ها از سوی غرب قرار دارد تا این کشور دست از مقاومت بردارد.

وی با اشاره به تاکید مقام عظمای ولایت بر حمایت نظام اسلامی ایران از ملت های مظلوم و ضدصهیونیستی ادامه داد: مردم مسلمان و به خصوص شیعیان در عربستان و بحرین زیر شدیدترین سرکوب‌ها و خشونت‌ها هستند، امروز استکبار به دست مسلمانان قصد براندازی دولت های اسلامی را دارد.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات وفاداری و میزان اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد، اظهار داشت: انتخابات مجلس مظهر اقتدار ملی و صلابت ملت ایران است و حضور در عرصه انتخابات نوعی تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که حضور در انتخابات وظیفه شرعی هر شیعه است، اظهار داشت: انتخابات مقدمه ای برای حفظ نظام اسلامی است، از سوی دیگر بنا بر اجکام الهی حفظ نظام از اوجب واجبات است./935/پ202/ج
ارسال نظرات