۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۸۹۷
آیت الله ممدوحی:

22 بهمن روز امتحان ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ از 22 بهمن به عنوان روز امتحان ملت ایران یاد کرد و از آحاد مردم خواست با حضور پرشور در راهپیمایی این روز اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانیان بکشند.
آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد.

وی اشاره به حساسیت شرایط منطقه ای و بین المللی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی22 بهمن را در ابعاد مختلف تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: با توجه به موج بیداری اسلامی و تحولات جهانی مشهود و معلوم است که امسال سالی استثنایی است.

آیت الله ممدوحی 22 بهمن را یکی از روزهای امتحان ملت ایران دانست و گفت: مردم باید سعی کنند از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه مردم باید حضور اجتماعی خود را در این روز به رخ جهانیان بکشند، گفت: مردم ما باید با حضور خود در راهپیمایی22 بهمن به جهانیان ثابت کنند در مقابل تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی ایستاده اند.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه ما هیچ گونه هراسی از تحریم و تهدیدات دشمنان نداریم، اظهار داشت:‌ این مهم تنها با حضور با صلابت و باشکوه مردم در صحنه های مختلف حاصل می شود و 22 بهمن یکی از مهم ترین این صحنه ها به شمار می آید.

وی افزود: ان شاءالله مردم با حضورشان بار دیگر نقشه های شوم دشمنان بر علیه نظام مقدس اسلامی را خنثی و نقش بر آب خواهند کرد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات