۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۲۸۹۸
آیت الله کعبی:

22 بهمن، میدان پاسداری از حاکمیت دینی و ارزش های انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه 22 بهمن میدان پاسداری از حاکمیت دینی است، حضور در راهپیمایی این روز را فریضه ای شرغی و عملی صالح و حرکتی انقلابی دانست که خشم کفار یکی از برکات آن است.
آيت الله كعبي
آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، ابراز داشت: به فضل خدا نهالی که در دوران معاصر توسط امام، شهدا و ملت مؤمن و انقلابی کاشته شد، امروز به درختی تنومند تبدیل شده و جمهوری اسلامی به قدرت منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ملت های منطقه از حرکت مردم ایران الگو گرفته اند، ابراز داشت: ملت رشید ایران در 22 بهمن با همان صلابت و شادابی سال 57 با حضور یکپارچه به خیابان ها خواهند آمد و از دستاوردهای انقلاب حمایت خواهند کرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم، حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن را احیای شعائر الهی و احیای هویت مبی و اسلامی ملت ایران دانست و تاکید کرد:‌ از سویی حضور مردم در این راهپیمایی فریضه ای شرعی و عملی صالح و حرکتی انقلابی است که باعث غیض کفار و دشمنان می شود.

آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه حضور در صحنه دفاع از انقلاب و تداوم راه امام و شهدا، حضور در صحنه مقابله با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی به حساب می آید، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی22 بهمن شکر نعمت الهی است و خداوند نیز نعمت های خود را به خاطر این حضور بر ملت ایران افزون خواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در این سال ها به برکت حضور مردم و هبری حکیمانه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد تفضلات و رحمات الهی و امدادهای غیبی بوده است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی الهی است و نصرت آن از طریق اعلام حضور در میدان، نصرت دین است که قلب اولیای خدا، صالحان و قلب امام و شهدا را شاد می کند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن میدان پاسداری از حاکمیت دینی است، اضافه کرد: به فضل خدا مردم ما حساسیت ها را درک می کنند و با همان طراوت ابتدای انقلاب در 22 بهمن حاضر خواهند شد و وفاداری خود را به نظام و آرمان های والای آن نشان خواهد داد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات