۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۹۵۱
آیت الله آصفی:

آیت الله خامنه ای اهتمام ویژه ای به بیداری اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله محمد مهدی آصفی تاکید کرد که حضرت آیت الله خامنه ای اهتمام فراوانی به بیداری اسلامی دارند.
آيت الله شيخ محمد مهدي آصفي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی، نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف در نشست بیداری اسلامی بیست و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران از آثار و برکات بیداری اسلامی یاد کرد و گفت: نتایج و آثار تلاش های وحدت انگیزانه مسلمانان هم اکنون به خوبی نمایان شده و نظامی اسلامی توسط امام خمینی (ره) از سوی خداوند به مسلمانان هدیه داده شده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه سرآغاز بیداری اسلامی خواند و افزود: ایران نقطه آغاز بیداری اسلامی به شمار می آید و پس از این انقلاب بود که بیداری حتی از کشورهای اسلامی نیز فراتر رفته و کشورهای غیراسلامی نیز بیدار شده اند.

آیت الله آصفی تصریح کرد: مجاهدت و مبارزات فراوانی در سال های گذشته توسط مسلمانان ایران، عراق، پاکستان، تونس، مصر و سایر کشورهای اسلامی انجام گرفت تا اینکه این تلاش ها هم اکنون به نتیجه رسیده و انفجار کنونی در جهان عرب و اسلام را بوجود آورده است.

این عالم عراقی با اشاره به پیامدهای بیداری اسلامی بر جهان اظهار داشت: بیداری اسلامی مصالح غرب بویژه آمریکا را در منطقه تحت تاثیر قرار داده و امنیت و وجود و نظام صهیونیستی را تهدید می کند. پایه های دیکتاتوری و طاغوت در منطقه نیز هم اکنون به لرزه درآمده است و دشمنان اسلام بر همین اساس به جنبش درآمده تا بتوانند جلوی این بیداری را بگیرند.

وی تاکتیک های آمریکا برای توقف بیداری اسلامی را بی نتیجه توصیف کرد و ادامه داد: آمریکا ابتدا می خواست با درآغوش گرفتن قیام ها در برابر پیشروی بیداری اسلامی بایستند، اما این توطئه با حضور مجدد انقلابیون در خیابان ها ناکام ماند. ترور بیداری نیز تاکتیک جدید آمریکا برای ناکامی بیداری اسلامی است که نمونه واضح آن در قیام ملت بحرین نمایان است که با بایکوت رسانه ای شدید عربی و جهانی قرار گرفته است.

شیخ محمد مهدی آصفی تاکید کرد: آمریکا این بار به سوریه روی آورده تا سیر بیداری اسلامی را متوقف یا منحرف سازد و مسلمانان باید نسبت به این توطئه هوشیار باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در نجف از مواضع رهبر معظم انقلاب در قبال بیداری اسلامی تجلیل کرد و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای اولین نفری بود که به بیداری اسلامی و لزوم درآغوش گرفتن آن اهتمام ورزید و به بیان دیدگاه و رهنمودهای مناسب برای استمرار بیداری اسلامی پرداخت./980/ب913/گ
ارسال نظرات