۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۲۹۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

انقلاب اسلامی تئوری مادی‌گرایانه غرب را باطل کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تئوری های مادی گرایانه غرب را باطل و اصول سیاسی و حکومتی اسلام را اثبات کرد.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر روز گدشته در جمع بسیجیان شهر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی ایران اسلامی ضرورت حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به علت شکست در طرح ها، توطئه ها و سیاست های راهبردی خود در ارتباط با نفوذ و سلطه خود در سرتاسر جهان بویژه جهان اسلام، انقلاب اسلامی را بزرگ ترین مانع می داند؛ از این رو به دنبال اجرای طرح های براندازانه در داخل کشور است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده است که ولایت فقیه مهم ترین عامل اقتدار، عظمت و عزت ایران اسلامی است، از این رو شدیدترین تهاجم فرهنگی و تبلیغی را علیه ولایت به کار بسته اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می کند در عرصه رسانه و دیپلماسی سیاسی با تصویب تحریم های مختلف و تهدیدهای توخالی کشور را مورد فشار قرار دهد، غافل از این که ملت در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و آرمان ها لحظه ای کوتاه نمی آید.

وی اظهار داشت: بنا به اعتراف استکبار جهانی تفکر شیعی و انقلابی خطرناک تر از سلاح هسته ای است، چراکه این نگرش مانع نفوذ و تسلط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه شده است، بنابر این تلاش دشمنان در اجرای پروژه ایران هراسی و مخدوش کردن چهره شیعه در جهان اسلام دور از انتظار نیست.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح داخلی و بین المللی گفت: کمتر کسی باور می‌کرد که بعد از گذشت 33 سال از نهضت بزرگ امام راحل دشمن زبون ایران اسلامی به حدی از تزلزل و تضعیف اعتقاد و حرکت برسد که وادار به تسلیم و سکوت محض باشد.

وی با تاکید بر این که طرح انزوای ایران تبدیل به انزوای رژیم صهیونیستی و آمریکا در جهان شده است، افزود: ملت ایران نه تنها با تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی، نفتی و بانکی منزوی نشدند؛ بلکه روز به روز بر صلابت و ایستادگی آنها افزوده شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات