۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۹۷۵
نایب ریس شورای اسلامی گامبیا:

دشمنان با صرف هزینه های بسیار به دنبال نابودی بیداری اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اسلامی گامبیا با اشاره به دسیسه چینی های گسترده دشمنان برای نابودی بیداری اسلامی، بر ضرورت بالا بردن توانمندی های امت اسلام تاکید کرد.
محمد عثمان جاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ عثمان جاه، نایب ریس شورای اسلامی گامبیا، روز گذشته در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران، بیداری را با توجه به غفلتی که بر آن تقدم دارد قابل تفسیر دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) آغازگر بیداری اسلامی بود ولی پس از آن مردم به خواب غفلت فرو رفتند.

وی با ابراز اینکه بیداری تنها به معنای بازگرداندن امور به جریان طبیعی و راه اصلی خود است، افزود: پیامبر گرامی اسلامی(ص) پس از مبعوث شدن به پیامبری، بیدارگری را آغاز کرد و خواب و غفلتی را که همه گرفتار آن بودند در هم شکست، ولی متاسفانه باری دیگر غفلتی نو پس از آن پدید آمد.

عثمان جاه با اشاره به آموزه های قرآنی، تلاش دسیسه آمیز و طمع جویی سیری ناپذیر دشمنان اسلام را خاطرنشان ساخت و گفت: دشمنان بر صرف هزینه های بسیار به دنبال نابودی بیداری اسلامی هستند و مسلمانان باید بنابر آموزه های قرآنی با حداکثر توان به افزایش قدرت خود در رویارویی با این دسیسه ها بپردازند.

وی با تاکید بر ضرورت استقلال جریان بیداری اسلامی، افزود: مومنان همواره با وابستگی مخالفت بوده اند و استقلال را ارزشمند می شمرده اند و امروز در دوران حساسی به سر می بریم که دشمنان در حال طراحی دسیسه های گوناگون و چالش انگیزی در برابر حرکت بیداری اسلامی هستند.

نایب رییس شورای اسلامی گامبیا با اظهار اینکه معمولا عوامل یک پدیده متفاوت از آثار و نشانه های آن است، افزود: پدیده بیداری اسلامی در این زمینه با سایر پدیده ها فرق می کند؛ چراکه عوامل این پدیده همان آثار و نشانه های آن هستند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی اسلامی در برابر چالش ها و دسیسه های روز افزون دشمنان، تصریح کرد: بنا بر آیه مبارکه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» باید آمادگی ها و امکانات خود را در دفاع از امت اسلامی تا آنجا که می توانیم بالا ببریم./981/ب901/گ
ارسال نظرات