۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۲۹۸۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مردم تبعیت خود از ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: مردم ما با حضور پرشور و با شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حرکت در مسیر مستقیم ولایت و حمایت خود از بیداری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی نماینده مجلس خبرگان رهبری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: امسال مردم همچون گذشته با شور و شعور انقلابی و با الهام از فرامین رهبری با حضور در صحنه ضمن اعلام حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن، حمایت خود از موج بیداری اسلامی را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود، اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشیدند، گفت: مردم ما با این حضور ثابت کردند که شرایط سخت را پشت سر گذاشته اند و به گفته مقام معظم رهبری در شرایط بدر و خیبر هستند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امیدواریم دشمنان داخلی و خارجی و ایادی استکبار در داخل پیام شور و شعف و اتحاد ملت را در پیمودن مسیر مستقیم و تبعیت از رهبری بشنوند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی اضافه کرد: به فضل خدا مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با همین شور و شعف برای انتخاب نمایندگان اصلح و دلسوز به صحنه خواهند آمد و مشت محکم دیگری بر دهان مستکبران و ایادی داخلی و گروه های فتنه و انحراف خواهند زد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات