۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۹۹۰
همزمان با سراسر کشور؛

خوزستان یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا سر داد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی 22 بهمن امروز همزمان با سراسر کشور در خوزستان با ندای « الله اکبر» و با سر دادن شعار«مرگ برآمریکا و اسرائیل» برگزار شد.
راهپيمايي 22 بهمن در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مردم خوزستان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن شرکت کرده و طنین مرگ بر آمریکا و اسراییل خود را به گوش ملت های مبارز و آزادی خواه جهان رساندند.

براساس این گزارش مراسم غرور آفرین 22 بهمن ماه با حضور هزاران نفر اعم از فرهنگی، انتظامی، سپاهی، ارتشی و روحانی برای ساقط کردن استکبار جهانی به میدان آمدند.

مردم غیور خوزستان از عرب، لر، بختیار، بلوچ و کرد گرفته تا سایر اقشار جامعه، در این راهپیمایی شرکت و حمایت خود را از ملت های آزادی خواه جهان اعلام و نسبت به اقدام های شوم مستکبران در سراسر جهان اعلام برائت و بیزاری کردند.

قابل ذکر است مسیرهای چندگانه راهپیمایی از فلکه ساعت آغاز، سپس به سمت میدان مولوی، عبور از پل چهارم اهواز، ابتدای خیابان سلمان فارسی، خیابان آزادگان، میدان شهدا، خیابان آیت الله طالقانی(ره) به سمت حسینیه اعظم اهواز ادامه داشت و در محل حسینیه با قرائت قطعنامه به پایان رسید.

گفتنی است همچنین امروز بالگردهای نیروی هوایی سپاه و نفت خوزستان با افشاندن گل های رنگارنگ شور و شوق خاصی به این مراسم دشمن شکن بخشید.

شایان ذکر است، راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان و مسؤولان لشکری و کشور و با سخنرانی های دکتر عزیزی معاون رییس جمهور در اهواز، به پایان رسید./9458/پ202/س

ارسال نظرات