۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۲۲۹۹۷
امروز؛

ملت ایران 33 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

خبرگزاری رسا ـ مردم شهرهای مختلف کشورمان با حضور پرشور و مثال زدنی خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری را خلق کردند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و آرمان های والای آن نشان دادند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ملت ایران در آغاز سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، با شکوه هرچه تمام تر در صحنه حاضر شده و عشق و وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان دادند.

بر اساس این گزارش مراسم راهپیمایی میلیونی 22 بهمن امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و مردم با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از نظام اسلامی و آرمان های امام، تبعیت خود از مقام معظم رهبری را نشان دادند.

مردم در شهرهای مختلف کشورمان امروز با شکوه هرچه تمام تر در صحنه حاضر شدند و با سر دادن شعارهایی از جمله الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاندند.

راهپیمایان همچنین در حالی که تصاویر امام و رهبری و پرچم مقدس کشورمان را در دست داشتند، پلاکاردهایی را با مضمون ابراز تنفر و بیزاری از فتنه گران با خود حمل کردند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر تهران با سخنرانی محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان و اسماعیل هنیه در میدان آزادی برگزار شد.

مراجع تقلید و علما نیز همگام و همراه با دیگر اقشار مردم در صحنه حاضر شده و در تظاهرات پرشور مردم در یوم الله 22 بهمن حضور یافتند.

مراجع تقلید در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گوهای جداگانه با خبرنگاران، حضور پرشور مردم در صحنه دفاع از نظام و ارزش ها را ستودند و این حضور را نشانه وفاداری آنان به نظام مقدس اسلامی و بی تاثیر بودن تحریم ها و تهدیدات دشمنان ارزیابی کردند.

راهپیمایی دشمن شکن در قم نیز با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، علما و حوزویان در خیابان های منتهی به حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام رییسی معاون اول قوه قضائیه نیز در اجتماع پرشور راهپیمایان در حرم کریمه اهل بیت(ع) سخنرانی کرد. /924/پ202/س

ارسال نظرات