۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۰۰۹

حضور گسترده مردم استان اردبیل در جشن ملی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مردم همیشه در صحنه استان اردبیل با وجود برودت شدید آب و هوایی و بارش برف در بخش هایی از استان در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشتند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، اقشار مختلف مردم استان اردبیل امروز در شرایطی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند که بارش برف در بخش هایی از این استان، منع حرکت سیل خروشان آذربایجانی های اردبیل نشد.

راهپیمایان از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و بزرگ، طلبه و دانشجو گرفته تا اصناف و کسبه امروز آمده بودند تا با شعار «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل » ، «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی » ، « 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله» و «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» خط بطلانی بر تمام یاوه گویی های دشمنان نظام اسلامی بزنند.

امروز مسؤولان و در راس آنان وزیر دادگستری، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و دیگر آحاد مردم ولایی اردبیل آمدند و با خلق حماسه ای دیگر ثابت کردند که ملت ایران با گذشت 33 سال از 22 بمن سال 1357 هنوز بر سد عهد و پیمان خود با امت امت و شهدا پایدار هستند.

راهپیمایان 22 بهمن اردبیل امروز با شعارهای کوبنده و در صفوف منسجم و متحد مسیر راهپیمایی را از ایستگاه سرعین تا مصلای حضرت امام خمینی(ره) این شهر طی کرده و بار دیگر با ارمان های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

گروهی دیگر از مردم اردبیل با شعارهایی همچون ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه‌گر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران تولد 33 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

بنا بر گزارش های رسیده از شهرهای گرمی، پارس آباد، بیله سوار، نمین، نیر، سرعین، خلخال، کوثر، مشگین شهر حاکی از شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان اردبیل دارد./935/پ202/س
ارسال نظرات