۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۰۲۲
معاون رییس جمهور:

مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تصریح کرد: مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است چرا که برگرفته از مدل حکومتی پیامبر اکرم(ص) است.
ابراهيم عزيز ي معاون رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراهیم عزیزی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن اهواز، با تأکید بر این که نظام ولایت فقیه،‌ ضد استبداد و استکبار است، خاطر نشان ساخت: وجود فقیهی جامع الشرایط در منصب ولایت فقیه به معنای پیروی صحیح از قانون الهی است.

وی انقلاب اسلامی را اسوه حسنه و الگو گرفته از قیام امام حسین(ع) بیان کرد و گفت: ملت ایران یک امت واحده و به هم پیوسته هستند و با هدایت رهبری به چشمه‌های روشن علم و دانش خواهد رسید و هر گروهی در هر مقامی که از این صراط فاصله گیرد به درک واصل خواهد شد.

مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است

عزیزی با بیان این که ایران اسلامی اکنون با رهبری حیکمانه و متدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای در همه ابعاد در حال رشد و ترقی است، اضافه کرد: مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است چرا که برگرفته از مدل حکومتی پیامبراکرم(ص) است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر این که «جواب تهدید، تهدید است»، عنوان کرد: امروزه جمهوری اسلامی در قله قدرت است و در هر نقطه از جهان که علیه این کشور اقدامی صورت گیرد دست آن مزدور قطع خواهد شد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با حرکت خود یک الگوی حسینی به دنیا ارائه داد، اضافه کرد: امام راحل علیه استبداد قیام و رژیم طاغوت پهلوی را رسوا کرد و حضور همیشگی ملت در صحنه به معنای تجدید بیعتی با حرکت حسینی معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

عزیزی در پایان سخناش با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیاری در خوزستان که هنوز به مرحله اجرا در نیامده است، اظهار داشت: امروز کشورمان در بخش کشاورزی، مسکن، اشتغال، صنعت،‌ آب، برق و سایر بخش های دیگر نسبت به سال 65 رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و از 20 به 130 درصد رسیده که سهم این استان از این مقدار 46 درصد است./9463/پ202/س
ارسال نظرات