۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۰۶۳
در مشهد؛

دهمین نشست دوره تربیت مربی مفسر قرآن کریم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دهمین جلسه دوره آموزشی تربیت مربی مفسر قرآن کریم در مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار می‌شود.
دهمین نشست دوره تربیت مربی مفسر قرآن کریم برگزار می‌شود
حجت الاسلام محمد رسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: دهمین جلسه دوره آموزشی تربیت مربی مفسر قرآن کریم در مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی به همت دفتر فرهنگی و تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به به نیاز مدارس حوزه های علمیه، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری و مراکز آموزشی به استادان مفسر قرآن مجید تصریح کرد: شرایط پذیرش طلاب در این دوره داشتن سن میانگین 20 تا40 سال و همچنین تسلط بر روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی است. اشتغال به کفایتین و انگیزه و تعهد به حضور در تمامی جلسات دوره از شرایط لازم برای ثبت نام در این دوره ذکر می باشد.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان همچنین استفاده از استادان مجرب در طول برگزاری دوره، اعطای گواهینامه پایان دوره و معرفی افراد آموزش دیده به مدارس علمیه و سایر مراکز قرآنی را از مزایای این طرح ذکر کرد.

گفتنی است، دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم از 28 مهرماه آغاز شده و روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در 12 جلسه در حال برگزاری است. /968/پ202/س
ارسال نظرات