۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۰۹۵
امام جمعه مینوشهر:

ایستادگی ملت ایران مردم جهان را هوشیار کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر ایستادگی ملت ایران در برابر بیگانگان را سبب به راه افتادن قیام های مردمی در سراسر جهان داست.
حجت الاسلام جواد عادل پور امام جمعه مينو شهر
حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه مینوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به استقبال چشم گیر و کم سابقه مردم از راهپیمایی 22 بهمن، گفت: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن برای هر ایرانی یک وظیفه شرعی بود که خوشبختانه مردم از عهده این مسؤولیت و تکلیف به خوبی بر آمدند.

وی تصریح کرد: از انقلاب اسلامی ایران هم اکنون 33 سال می‌گذرد و همه قدرت‌های جهان دست به دست هم داده‌اند تا قدرت این انقلاب و نظام عظیم را شکست دهند اما جهانیان نظاره می‌کنند که برخلاف تلاش‌های آنها ایران امروز از گذشته بسیار قوی‌تر و پیشرفته‌تر است.

امام جمعه مینوشهر با اشاره به شدت فعالیت‌های تخریبی دشمنان در این روزها گفت: مردم غیور ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که تلاش آنها برای خدشه در نظام اسلامی بی فایده بوده و هر اندازه که آنان برای تحریف افکار عمومی جهان علیه ایران اسلامی تلاش کنند، مردم ایران استوار تر و قدرتمند تر از سال های قبل در میدان حاضر شده و از آرمان های راستین انقلاب دفاع و پشتیبانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران پس از سه دهه همچنان می‌تواند در برابر این غول‌ها مقاومت کند تصریح کرد: مقاومت مردم ایران باعث شده که حربه‌ها و وسیله‌های مختلف آنها نظیر جنگ و تحریم و دیگر سنگ‌اندازی‌ها به خودشان بازگردد و ما هم اکنون شاهد شکل گیری قیام های آزادی خواهانه در کشورهای غربی هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی مینوشهر با اشاره به ادعاهای دشمنان در خصوص حمله به ایران در کمترین زمان تأکید کرد: این پس و پیش کردن‌ها در ارایه گزینه حمله به ایران بیانگر ضعیف‌تر شدن آنها و در مقابل افزایش قدرت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی گفت: این اتحاد مردم است که تاکنون کشور را در مقابل همه دسیسه‌های شیطانی حفظ کرده و دشمن تمام فعالیت‌های خود را در این نقطه متمرکز کرده و امید دارد تا روزی بتواند این اتحاد را از ما بگیرد که این اتفاق به هیچ وجه نخواهد افتاد.

حجت الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه دشمنان از داشتن انگیزه دینی بی‌بهره هستند و سربازان خود را با پول به میدان می‌فرستند اظهار داشت: این سربازان بسیجی، سپاهی و ارتشی مشغول به خدمت در ایران اسلامی هستند که انگیزه دینی دارند و این قدرتی است که در دشمنان نیست؛ از این رو در لشکر کشی های خود همواره ناکام و بی نتیجه می‌مانند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات