۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۰۹۶
امام جمعه اروندکنار:

راهپیمایی 22 بهمن رفراندومی سیاسی در تأیید نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار، اندیشه‌های امام خمینی(ره) را ندای رسای ملت ایران در دوران آغازین انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) توانست با استقامت، درایت، تدبیر و تیزهوشی خود زبان گویای ملت و ندای رسای مردم در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی باشد.
حجت الاسلام سيد مجيد شرفي، امام جمعه اروند کنار
حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه اروندکنار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور کردند، گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم سیاسی در تأیید نظام جمهوری اسلامی و رهبری بود که مردم غیور ایران با همه توان در صحنه حاضر شده و به ندای قدسی مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی بر سه رکن بنا نهاده شده، تصریح کرد: رهبری بی‌بدیل و پیامبرگونه امام خمینی (ره)، حضور، بصیرت و آگاهی ملت و اعتقادات دینی مردم غیور ایران سه رکن اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

امام خمینی ندای رسای ملت ایران در دوران انقلاب بود

امام جمعه اروندکنار رهبری بی بدیل و پیامبر گونه امام خمینی(ره) را یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امام خمینی (ره) توانست با استقامت، درایت، تدبیر و تیزهوشی خود زبان گویای ملت و ندای رسای مردم در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی باشد. انقلاب ما پرتویی از نهضت امام حسین (ع) بود و این موضوع یکی از عوامل پیروزی انقلاب است و در تداوم این انقلاب نیز رهبری، حضور مردم و سه رکن اساسی است.

وی اظهار داشت: همان دشمنانی که ابتدای انقلاب روبه‌روی امام، مردم و انقلاب ایستادند در 33 سالگی انقلاب نیز تصور کردند که با آن هجمه آمده می‌توانند سد راه انقلاب شوند ولی خداوند اراده کرده و دین خود را جهانی و این حقیقت جهانی باشد و خوشبختانه روز به روز این مسأله در حال تحقق است.

حجت الاسلام شرفی با اشاره به اقدام ها و دسیسه های دشمنان نسبت به مشکل در روند نظام اسلامی، گفت: دشمنان با ترفندها و استراتژیک های خود در تلاش بودند تا مشکلات بزرگی را در نظام اسلامی با استفاده از تفرقه انگیزی و آشوب ایجاد کنند؛ اما خوشبختانه با بصیرت و هوشیاری ملت ایران مواجه شده و درس عبرتی بزرگ از ملت غیور و شهید پرور ایران دریافت کردند.

وی با بیان این که حضور مقتدارنه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن بود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سبب بیداری بیشتر ملت‌های عدالت طلب و آزادی خواه در منطقه شد.

راهپیمایی 22 بهمن انرژی مضاعفی به انقلاب های مردمی بخشید

امام جمعه اروندکنار بیان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، انرژی مضاعفی به انقلاب‌های مردمی در کشورهای منطقه و از جمله مصر و تونس بخشید و پایه های حکومتی ملت های مبارز را سست کرد.

وی به شور و نشاط مردم ولایت مدار و انقلابی اروندکنار در حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: من به عنوان امام جمعه شهرستان اروندکنار از عموم مردم این شهرستان از جمله خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اصناف، کشاورزان، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، مدیران و کارکنان دولت و عموم اقشار مختلف، برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون آنها را می کنیم./9465/ت302/ص
ارسال نظرات