۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۳۱۴۲

نخستین جشنواره قرآنی طلاب در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه خوزستان، پایان بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.
نخستین جشنواره قرآنی طلاب در خوزستان برگزار می‌شود
حجت الاسلام خداد الیاسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نخستین جشنواره قرآنی ویژه طلاب این استان خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران طلبه استان خوزستان در روزهای بیست و پنجم و بیست و هفتم بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: قرائت، صوت و لحن، ترتیل و حفظ 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن از رشته های این دوره از مسابقات قرآن ویژه طلاب به شمار می‌آید.

حجت الاسلام الیاسی به زمان برگزاری مسابقات اشاره کرد و افزود: مسابقات خواهران بیست و پنجم بهمن ماه در نمازخانه ناحیه امام علی(ع) و مسابقات برادران بیست و هفتم بهمن در مسجد شهرک یاس، جنب ناحیه امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در قسمت بانوان 75 و در قسمت آقایان 50 نفر از طلاب حضور دارند اظهار داشت: سهمیه هر شهرستان جهت اعزام به مسابقات 5 نفر بود که پس از برگزاری آزمون در سطح هر شهرستان منتخبان آنها جهت شرکت در نخستین دوره از مسابقات طلاب خوزستان معرفی شدند.

گفتنی است نخستین دوره از جشنواره قرآن طلاب خوزستان از سوی بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار می شود. /9464/پ202/ص
ارسال نظرات