۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۱۷۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

استکبار جهانی پس از شکست های مکرر به جنگ نرم روی آورده است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان، محور مقاومت را محوری دفاعی دانست و تاکید کرد که استکبار جهانی پس از شکست در میدان اشغالگری به جنگ نرم روی آورده است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی جمعیت آموزش و پرورش اسلامی، پیروزی بر دشمن صهیونیستی علیرغم شمار اندک و محبوبیت مردمی را از دستاوردهای بزرگ مقاومت خواند و گفت: دیگر از ابراز عقاید خود شرمنده نیستیم.

وی با اشاره به خطر بزرگ استکبار جهانی علیه منطقه، گفت: استکبار جهانی که در اشغالگری نظامی با عجز و ناتوانی روبرو شده است به جنگ نرم از طرق رسانه های دسته جمعی و گسترش و ترویج افکار مسموم و شعارهای مادی گرایانه و لذت جویانه روی آورده است.

شیخ نعیم قاسم، شعارهای مقاومت و پایداری و بر زمین نگذاشتن سلاح را که ثمره اش بیرون راندن رژیم صهیونیستی بوده است، مایه افتخار دانست و افزود: اجازه نخواهیم داد که برخی با سر دادن شعارهای بی ارزش پوچ و توخالی، پس از آنکه رژیم صهیونیستی را از در بیرون انداختیم از پنجره به داخل برگرداند.

وی با تاکید بر اینکه محور مقاومت از ایران گرفته تا سوریه و حزب الله و حماس و عراق و افغانستان، محوری دفاعی است نه تهاجمی، گفت: محور مقاومت را کسی رسما ایجاد نکرده است و هیات مدیره ای ندارد، بلکه اعمال فشار دشمنان و در راس آنها آمریکا و شورای امنیت، این نیروهای مختلف را گرد محور مقاومت جمع کرده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تبلیغات رسانه ای زیادی که در خصوص حمله علیه ایران و سوریه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، افزود: این تبلیغات رسانه ای بخشی از ظلمی است که ابرقدرت ها در حق دیگر کشورها می کنند./981/ب902/گ

ارسال نظرات