۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۲۲۸
حجت الاسلام ماندگاری:

جشنواره دین اسلام هیچ گاه تعطیل نمی شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ماندگاری اظهار داشت: این مسئله باید نهادینه شود که زن و شوهر علاوه بر مسائل مادی از هم توقعات معنوی و عمل به دین هم داشته باشند این باعث آرامش و برکت در زندگی می شود.
حجت الاسلام ماندگاري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ماندگاری در برنامه امروز سمت خدا، رحمت را یکی از وعده های الهی معرفی کرد و گفت: از رحمت واسعه حق که الگوی آن پیامبر است استقبال کنیم و شامه خود را آنقدر به دنیا و مادیات عادت ندهیم تا رحمت خدا را از دست ندهیم.

حجت الاسلام ماندگاری در ادامه به زیباترین رزق های معنوی که خداوند وعده داده است اشاره کرد و افزود: از وعده های الهی رحمت ، مغفرت ، امنیت و سعادت و موفقیت الهی است. معیت با خدا ، نصرت الهی ، حمایت شدن توسط خدا ، با برکت بودن زندگی انسان، تکریم شدن از جانب خدا، امام بودن که یکی از آرزوهای حضرت ابراهیم (ص) بود ، لذت عبادت و شهادت و عاقبت بخیر شدن وعده هایی است که خدا به انسان داده است.

وی ادامه داد: تمام وعده های گفته شده در بازار دین موجود است و این جشنواره دین اسلام هیچ وقت تعطیل نمی شود، بهره برداری از آن آزاد است و فقط یک شرط دارد. این وعده ها متعلق به اسلام شعاری نیست متعلق به اسلام عملی و واقعی است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: خدا به اسم جمهوری اسلامی عزت نمی دهد، به عمل و راه آن عزت می دهد خدا سفره رحمت را به هر کس که شعار اسلام بدهد عنایت نمی کند، به کسی که دائما به اسلام عمل کند و ملزم به اصل مداومت باشد، رزق و برکت می دهد.

وی با اشاره به این که اگر بخواهیم سفره های نورانی در زندگی ما پهن شود باید به دستورات اسلام عمل کنیم و تا هنگام مرگ، دیانت را فراموش نکنیم گفت: سعی کنید کلام خدا و تربیت دینی را زمانی به گوش فرزند برسانید که عاشق شنیدن است تا وقتی گوشش برای حرفهای دیگر باز شد، اثر کلام خدا اثر سوء حرفهای دیگر را برطرف کند.

حجت الاسلام ماندگاری اظهار داشت: این مسئله باید نهادینه شود که زن و شوهر علاوه بر مسائل مادی از هم توقعات معنوی و عمل به دین هم داشته باشند این باعث آرامش و برکت در زندگی می شود./916/پ202/ع

ارسال نظرات