۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۲۴۶

قدردانی مسؤول مجلس اعلای شیعیان لبنان از مواضع رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تقدیر از موضع گیری های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مساله فلسطین، گروه های فلسطینی را به وحدت و همبستگی فراخواند.
آيت الله قبلان؛ رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی کمیته حمایت از مقاومت فلسطین به ریاست شیخ حسین غبریس، گروه های فلسطین را به یکپارچه سازی صفوف خود و اتحاد با یکدیگر در راستای طرح آزادسازی فلسطین و نجات ملت و مقدسات این سرزمین فراخواند.

آیت الله قبلان اجرا کردن این طرح را نیازمند وحدت، همبستگی، همفکری و تحقق آشتی فلسطینی دانست و از اعراب و مسلمانان خواست تا از سرگرم شدن به اختلاف ها و تعصب ها و کینه های کهن بر حذر باشند و تمام تلاش خود را متوجه نجاب فلسطین و آزادسازی این سرزمین از چنگال اشغالگران سازند.

وی کشورهای عربی و اسلامی را به حمایت از نیروهای مقاومت و جهاد و مبارزه آنها در رویارویی با اشغالگر صهیونیستی فراخواند و این رژیم اشغالگر را سرچشمه تهدید و شرارت علیه کشورها و ملت های اسلامی خواند و خواستار رویارویی شر بزرگ از راه وحدت و همبستگی و توجه به مساله فلسطین شد و افزود: هیچ کس نباید از نقش خود در حمایت از مقاومت فلسطین شانه خالی کند.

مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تقدیر از موضع گیری های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مساله فلسطین و حمایت از این ملت در رویارویی را رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، همواره حامی مساله فلسطین بوده است.

گفتنی است که این هیات از آیت الله قبلان برای مشارکت در نشست اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین که از سوی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در 4 مارس آینده برگزار خواهد شد، دعوت کردند./981/ب902/گ
ارسال نظرات