۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۳۳۰
با معرفی برگزیدگان؛

جشنواره قرآنی طلاب خوزستان به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره قرآنی طلاب خوزستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
آرشيو
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین جشنواره طلاب و روحانیون بسیجی استان خوزستان ظهر امروز با معرفی برگزیدگان و برگزاری مراسم اختتامیه پس از سه روز به کار خود پایان داد.

این جشنواره ویژه طلاب بسیجی خواهر و برادر در رشته های صوت و لحن، ترتیل و حفظ قرآن، روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه بیست و پنجم تا بیست وهفتم بهمن در اهواز برگزار شد.

بنابراین گزارش جشنواره قرآن طلاب ویژه برادران صبح امروز در مسجد امام حسن عسکری(ع) اهواز با حضور طلاب بسیجی مدارس علمیه خوزستان برگزار شد.

در رشته ترتیل ویژه برادران موسی آلبوخنفر از شادگان محمد عفری اصل از دشت آزادگان و یوسف حمیدی از شادگان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته صوت و لحن نیز مجتبی مهدی پور مقام اول، مجید فروغی نژاد و حسین گمار از حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل قرآن نیز جمال عامریان از حوزه امام موسی کاظم(ع) شهر شادگان رتبه اول و محمد مقدم از حوزه امام جعفرصادق(ع) شهرستان باغملک در رشته حفظ 10 جز موفق به کسب رتبه اول شد.

جشنواره قرآن طلاب ویژه خواهران نیز بیست و پنجم بهمن ماه در محل نماز خانه بسیج ناحیه امام علی(ع) برگزار شد.

در جشنواره خواهران طلبه نیز خواهر آمنه غانمی، زکیه موسوی و خدیجه ادریس پور از حوزه علمیه الزهرا آبادان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند./9464/÷202/ص
ارسال نظرات