۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۳۴۱
فرمانده سپاه خوزستان:

دستاوردهای نظام اسلامی مدیون رشادت های اسماعیل دقایقی هاست

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه خوزستان دستاوردهای نظام اسلامی را مدیون رشادت های اسماعیل دقایقی ها دانست و اظهار داشت: امروز به این توانمندی‌ها مفتخریم و احساس سربلندی می‌کنیم که به برکت تبعیت جوانان از راه شهدا و فرهنگ ارزشی نظام اسلامی و در سایه مقام معظم رهبری، مردم برای ادامه راه شهدا و پیشبرد اهداف نظام اسلامی در صحنه حضور دارند.
سردار حسن شاهوار پور ، فرمانده سپاه خوزستان سردار حسن شاهوار پور ، فرمانده سپاه خوزستان سردار حسن شاهوار پور ، فرمانده سپاه خوزستان سردار حسن شاهوار پور ، فرمانده سپاه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان امروز در یادواره ملی سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران آغازین جنگ تحمیلی برای این که بتوانیم متجاوزان را از خاک پاک خوزستان بیرون کنیم استعدادهای درخشانی همچون شهید دقایقی پا به عرصه گذاشته و در این راه همه زندگانی خود را فدا کردند.

وی در ادامه در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از نخبگان دانشگاهی و افرادی که در زمینه‌های مختلف انسان‌های باتدبیر، آینده‌دار و در نوع خود کم‌نظیر بودند، وارد عرصه نبرد با دشمن شدند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: استعدادهایی درخشانی همچون شهید صیاد شیرازی و دیگر شخصیت‌هایی مانند این شهید در مجموعه سپاه پاسداران و بدنه بسیج وجود داشتند که اگر فضا در عرصه علم برای آنان فراهم می‌‌شد، امروز شخصیت‌های علمی برجسته‌‌ای بودند، ولی به دلیل تجاوز دشمن به کشور، آسیب‌های فراوانی را متحمل شدیم و تعدی دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی سبب شد چنین افرادی به تبعیت از امام راحل(ره) وارد عرصه مقابله با دشمن شوند.

فرمانده سپاه خوزستان بیان داشت: این افراد علاوه بر اینکه خود را وارد عرصه نبرد با دشمن مستحکم کرده، استعدادها و توانمندی‌هایی را برای مدیریت صحنه نبرد شناسایی کردند و آن ها را نیز با خود همراه ساختند.

شاهوار پور گفت: در آن دوران و حتی هنگام محاصره و فشارهای ناجوانمردانه دشمن، این جوانان و شهید دقایقی های ما بودند که قادر شدند جنگ را مدیریت کرده و بر آن دشمن تا دندان مسلح غلبه کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی گفت: امروز به این توانمندی‌ها مفتخریم و احساس سربلندی می‌کنیم که به برکت تبعیت جوانان از راه شهدا و فرهنگ ارزشی نظام اسلامی و در سایه مقام معظم رهبری، مردم برای ادامه راه شهدا و پیشبرد اهداف نظام اسلامی در صحنه حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در پایان سخنان خود خطاب به جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، اظهار داشت: جوانان امروز بدانند که در سختی و تنگ‌دستی هم می‌توان مملکت را اداره کرد و با وجود تهدید‌های دشمن، ملت ایران برای حفظ و پیشرفت نظام و اهداف متعالی امام و شهدا در صحنه حضور دارند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات