۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۳۶۹
امام جمعه تبریز:

مردم آذربایجان فدایی و سرباز رهبر هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز گفت: مردم آذربایجان فدایی و سرباز رهبر هستند.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه تبریز حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از وفاداری مردم نسبت به ارمان های انقلاب، امام راحل و رهبری دانست و اظهار داشت: حماسه آفرینی مردم در صحنه های متعدد موجب حیرت جهانیان شده است.

وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را تاکید دوباره بر پشتیبانی از ولایت ارزیابی کرد و گفت: پیام این حضور بی ثمر بودن تحریم ها، تهدیدها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، مردم با حضور میلیونی خود نشان دادند که با گذشت 33 سال از انقلاب هیچ قدرتی نمی‌توانند این عظمت و عزت را در هم بشکند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور میلیونی و بی‌سابقه ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن تجلی ایمان راسخ و عزم ملی و در حقیقت دلگرمی مسلمانان، یاس و ناامیدی دشمنان و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت بود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حضور اقشار و سنین مختلف در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که گسست نسل‌ها در انقلاب اسلامی ایران معنا و مفهومی ندارد، قطعا این حضور حماسی و ده ها میلیونی در انتخابات 12 اسفند مجلس تکرار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات دو هفته بعد جهانیان را به حیرت واخواهد داشت، خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه، پرشور و بابصیرت مردم در انتخابات آینده اتحاد، همبستگی و همدلی ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی را ثابت می کند.

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه مسؤولان در قبال حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مسؤول هستند، گفت: اکنون نوبت کارگزاران نظام برای عمل به وظایف خود است، اگر مشکلی را مسؤولان می‌توانند در یک جلسه حل کنند آن را به چند جلسه موکول نکنند، حقیقت آن است که مردم ولی نعمت نظام و مدیران هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هزاران نفر مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری در آستانه قیام 29 بهمن سال 56 تبریز اظهار داشت: مردم آذربایجان فدایی و سرباز رهبر هستند و با حضور گسترده در انتخابات مجلس و دیگر صحنه های انقلاب، پاسخ محبت ولایت در آن دیدار را خواهند داد.

وی با تشریح بخش های از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبرا فرمایشات گهربار شما در دیدار با مردم آذربایجان‌شرقی را شنیدیم، مردم آذربایجان نه تنها در انتخابات 12 اسفند که مطمئنا همانند 22 بهمن حماسه‌ای جدید خواهند آفرید بلکه تمام رهنمودها و خواسته‌های حضرتعالی را با جان و دل پذیرفته و شما را نایب بر حق امام زمان (عج) می‌دانیم و همگی خودمان را فدایی و سرباز شما می‌دانیم./935/پ201/س
ارسال نظرات