۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۴۸۰
آیت الله طبرسی:

حرکت انقلابی ملت ایران عصبانیت دشمنان را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حرکت های انقلابی ملت ایران در صحنه های مختلف سبب عصبانیت دشمنان نظام شده است، گفت: ترور دانشمندان هسته ای کشورمان نشان دهنده عصبانیت آنها از پیشرفت های نظام است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته در دیدار اعضای ستاد هفتم تیر شهر شیرگاه که در ساری برگزار شد با اشاره به قیام مردم این شهر ولایت مدار در هفتم اسفند ماه سال 60 گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بعد از ماجرای شهر هزار سنگر آمل سعی کردند حرکتی شبیه به قیام ششم بهمن آمل را در شهر انقلابی شیرگاه پیاده کنند که الحمدالله با هوشیاری مردم این شهر شکست خورد.

آیت الله طبرسی، این حرکت مردم انقلابی و ولایت مدار شیرگاه را حمایت از رهبری، نظام و اسلام دانست و خواستار تبیین حماسه آفرینی مردم این شهر در آن قیام مهم شد.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت هفتم اسفند شیرگاه گفت: مسؤولان ستاد گرامیداشت این حماسه باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا این حرکت مردم شهر شیرگان نیز همانند حماسه ششم بهمن آمل سراسری شود.

امام جمعه ساری تصریح کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا این افتخاراتی را که مردم استان مازندران که مردم ولایی هستند برای نگهداری و حفاظت از انقلاب که از جان خودشان گذشتند به مردم جهان بشناسیم.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در ادامه گفت: پس از ۳۳ سال از پیروزی انقلاب همه شما دیدید مردم استان مازندران زیر باران شدید در روز ۲۲ بهمن همراه و همگام با مردم کشور عزیزمان چه افتخاراتی آفریدند و چه زیبا حضور داشتند که این هم سند افتخار دیگری برای ملت ما است که نشان دادند هنوز طرفدار و خواهان انقلاب اسلامی و رهبری و حافظ خون شهدا هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که حرکت های انقلابی ملت ایران در صحنه های مختلف سبب عصبانیت دشمنان نظام شده است، گفت: ترور دانشمندان هسته ای کشورمان نشان دهنده عصبانیت آنها از پیشرفت های نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی دنباله روی حرکت عظیم عاشورا هستند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند این ملت همیشه در صحنه در برابر تحریم ها و تهدید های آنها ایستادگی خواهند کرد.

وی با تأکید بر تبیین مناسب حماسه آفرینی های ملت ایران برای نسل جوان جامعه خاطرنشان کرد: نسل سوم انقلاب با حماسه آفرینی های نسل های گذشته در دوران نهضت امام به خوبی آشنا نیستند که این وظیفه مسؤولان دینی و فرهنگی است که آنها با با آن تلاش ها آشنا کنند.

حجت الاسلام محمد مهدوی، امام جمعه شهرستان شیرگاه نیز در این مراسم با اشاره به اهداف و انگیزه این ستاد و فعالیت های صورت گرفته در آن، گزارشی از آخرین اقدامات ستاد بزرگداشت حماسه هفتم اسفند مردم شیرگاه ارائه کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات