۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۲۳۴۸۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج:

باید نامزدهای اصلح را به مجلس فرستاد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارداشت: برای داشتن یک مجلس خوب لازم است کاندیداهایی اصلح، با تقوا، پیرو خون شهدا، مقید به ارزشهای والای انقلاب ، قانونگرا و امانت دار را روانه خانه ملت کنیم.
حجت الاسلام کد خدايي مسؤول نمايندگي ولي فقيه در بسيج کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمد کدخدایی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج کشور، در همایش نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی در تالار خورشید اندیمشک، به اقتدار نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: افق پرواز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بسیار بلند است و ترکش های دشمن نمی تواند به آن آسیب برساند.

وی با اشاره به این که دشمنان خواستار این بودند که انقلاب را به سوی انحرافات بکشانند، تصریح کرد: به رغم تلاش های گسترده استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و نام مقدس ایران اسلامی در جهان طنین انداز شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج کشور به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره اشاره و تصریح کرد: برای داشتن یک مجلس خوب لازم است کاندیداهایی اصلح، با تقوا، پیرو خون شهدا، مقید به ارزشهای والای انقلاب ، قانونگرا و امانت دار را روانه خانه ملت کنیم.

حجت الاسلام کدخدایی در پایان سخنان خود اهمیت اطاعت از رهبری اشاره کرد و اظهارداشت: پیروی و بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب پیشبرد بهتر اهداف انقلاب اسلامی می شود./9458/پ203/ص
ارسال نظرات