۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۵۴۲

لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان شرقی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان شرقی اسامی نهایی لیست خود را در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
اصولگرايان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان شرقی امروز با اعلام لیست نهایی، نامزدهای انتخاباتی مورد حمایت خود را معرفی کرد.

بر اساس لیست قطعی جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان شرقی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر آقایان محمد حسین فرهنگی، محمد اسماعیل سعیدی، علی آجودان زاده، حجت الاسلام رسول جلیل زاده، حجت الاسلام رحیم همزبان و خانم عشرت شایق معرفی شده است.

همچنین در حوزه های انتخابیه شهرستان ها؛ احد خیری از بستان آباد، علی آقام علیلو از شبستر، شهروز افخمی از ملکان، مهدی راثی از کلیبر، غلامحسین شیری از هشترود، الهویردی دهقانی از ورزقان و رسولی شربیانی از سراب، مهدی دواتگر از مراغه و عجب شیر، عباس فلاح از اهر و هریس، محمد رضاحاجی علی اصغری از میانه، ترکمانچای، کندوان و کاغذکنان معرفی شده اند.

بنا بر این گزارش، جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان شرقی در حوزه های انتخابیه بناب و مرند، جلفا ورود نکرده و هیچ نامزدی را معرفی نکرده است./935/پ202/ج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
واسعه مرند چی؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
واسعه مرند ؟!
0
0