۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۵۹۱
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مقاومت در اوج قدرت و آمادگی خود به سر می برد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تلاش ناکام آمریکا و مزدورانش برای در دست گرفتن دوباره قدرت در لبنان به هر بهایی، تاکید کرد که مقاومت در اوج آمادگی و قدرت خود به سر می برد.
شيخ نبيل قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت، تاکید کرد: می دانستیم که سناریوهایی در لبنان برای بازگرداندن مزدوران آمریکا به قدرت از سوی این دولت در جریان است، ولی دیدیم که همه این سناریوها به ناکامی انجامید.

حجت الاسلام قاووق در همین راستا افزود: اکنون این مزدوران می خواهند به هر قیمتی شده حتی از روی اجساد ملت سوریه باری دیگر به قدرت برسند و با گذر از دریای خونی که دست نیروهای 14 مارس را به آن آلوده اند بر تخت حکومت بنشینند و حتی حاضرند در این راه نقاب از چهره هاشان برداشته شود و پوچی شعارهایشان آشکار شود.

وی با ابراز اینکه هدف اصلی آنها از لبنان به سوریه تغییر یافته است و می خواهند از رهگذر این کشور به حکومت بازگردند، افزود: این گروه همان سوداگران سلاح و فتنه در سوریه هستند و بدین سان خود را گرفتار مشکلی کرده اند که بزرگ تر از حد توان آنهاست و طاقت تحمل پیامدهای آن را ندارند.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان دل خوش کردن آنها به تغییرات منطقه جهت تضعیف مقاومت را خیالی خام خواند و گفت: نیروهای 14 مارس بدانند که مقاومت امروز در اوج آمادگی و توانمندی خود به سر می برد و آماده است تا رژیم صهیونیستی را دچار شکستی سخت کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان مقاومت حتی از جابجا کردن حرفی از حروف مقاومت عاجز هستند، افزایش پیوسته قدرت مردمی، سیاسی و نظامی مقاومت را خاطرنشان ساخت و افزود: اگر به سرنگونی حکومت دل بسته اند، بدانند که حکومت به کار خود ادامه خواهد داد؛ چراکه معادله ای که ایجاد کرده است، همچنان برقرار است./981/ب902/گ
ارسال نظرات