۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۶۱۱

گردهمایی مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مشترک ائمه جمعه و فرمانداران زنجان با حضور نماینده جدید ولی فقیه در این استان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان زنجان اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اسلامی است، از این رو بایستی در این ایام آرامش در جامعه حاکم باشد و هیچ اقدام تنش آمیزی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر این که دشمنان به دنبال ناآرامی در ایام انتخابات هستند، خاطر نشان کرد: این توطئه های شوم تازگی ندارد، چراکه ملت در 33 سال گذشته در ایام انتخابات همواره با تبلیغات منفی دشمنان رو به رو بوده اند، اما با حضور حماسی خود پاسخی کوبنده به دشمنان داده اند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: مسؤولان باید نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت و اعتماد عمومی داشته باشند، افزایش ضریب امیدواری و دلگرمی مردم یکی از موارد مهم برای حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکید بر خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان زنجان تاکنون با حضور در همه عرصه‌ها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند که این حضور قطعاً در حفظ امنیت ملی و اعتبار جهانی کشور بی‌تاثیر نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تریبون نماز جمعه محلی برای انتقاد از مسؤولان نیست، اظهار داشت: ضعف هر مدیر باید ابتدا به شخص مدیر و در مراتب بعدی به مراجع بالاتر گزارش داده شود. آن هم در مسیر صحیح خود و هیچ گونه غرض‌ورزی شخصی در این زمینه صورت نگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خواستار تعامل و هم اندیشی فرمانداران با ائمه جمعه در راستای شناسایی و رفع مشکلات مردم شد و تصریح کرد: امام جمعه دبیر حزب خاصی نیست؛ بلکه محور سیاست وی خط رهبری و ولایت و محور سخنانش نیز برپایه اخلاق و اعتقادات اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در پایان با قدردانی از ابراز لطف و محبت عموم مردم و مسؤولان این استان اظهار داشت: مردم زنجان سابقه طولانی و تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی داشته اند که این پیشینه تاریخی می‌تواند الگوی خوبی برای سایر استان‌ها باشد./935/
پ202/س
ارسال نظرات