۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۶۲۵
حجت الاسلام صالحی خوانساری:

اقدامات کور دشمنان تاثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان از سوی عوامل مزدور وابسته به بیگانگان، این گونه اقدامات را در عزم و اراده ملت ایران بی تاثیر دانست.
حجت الاسلام خوانساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صالحی خوانساری از فضلای حوزه علمیه قم، سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن که از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید و با حضور شماری از علما و نمایندگان بیوت مراجع تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد، یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشت.

وی در ادامه از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از انقلاب، امام و رهبری تجلیل و از وی به عنوان مرجعی انقلابی و ولایی یاد کرد که به موقع تصمیم می گیرد و رسالت خود را به خوبی ایفا می کند.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود آموزه های مکتب اهل بیت(ع) را جامع توصیف کرد و گفت: دنیا باید بداند مکتب ما و دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت(ع) نهضت آموز است و قیام امام حسین(ع) حاوی درس های گرانبهایی است.

حجت الاسلام صالحی خوانساری با بیان اینکه معارف امام صادق و دیگر اهل بیت(ع) در جهان مشعلی فروزان است، انقلاب اسلامی ایران را در تداوم حرکت انبیا و اولیای الهی دانست.

وی با اشاره به نقش حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حضرت امام راحل با توکل به خدا و تکیه به مردم ریشه حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را کند و به دنبال آن هیمنه پوشالی مستکبران جهانی در هم شکست.

حجت الاسلام صالحی خوانساری با بیان اینکه استکبار جهانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب طراحی ها و توطئه های بسیار سنگینی برای سرنگونی نظام صورت دادند، گفت: انقلاب اسلامی در تداوم قیام امام حسین(ع) است و همین مساله نیز سبب ماندگاری نظام با وجود طراحی ها و توطئه های گسترده دشمنان شده است.

وی اضافه کرد: برای پیروزی، حفظ و تداوم نظام اسلامی خون های بسیاری ریخته شده است، دشمنان جنگ تحمیلی و توطئه های بسیاری را علیه ما طراحی و نخبگان و دانشمندان ما را ترور کردند اما باید بدانند مسیر عزت مند نظام با این گونه اقدامات دچار خدشه و خلل نمی شود.

حجت الاسلام صالحی خوانساری با تجلیل از خدمات علمی شهید احمدی روشن در عرصه هسته ای، گفت: خون شهید پایمال نمی شود، بعد از شهادت ایشان دانشجویان بسیاری با اختیار خود تغییر رشته داده و برای ادامه تحصیل خود رشته انرژی اتمی را انتخاب کردند.

وی بیان داشت: آمریکا جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، چراکه دنیا فهمیده است ملت ایران ملتی هستند که شهادت در راه خدا را برای خود افتخار می دانند و این مهم را امام و رهبری به مردم ما آموخته اند.

این استاد حوزه، صبوری خانواده شهید احمدی روشن را ستود و گفت: خانواده این شهید والا مقام با صبوری و شجاعت درس بزرگی به مردم و همچنین جهانیان دادند.

وی با تاکید بر این نکته که باید قدردان خون های پاک شهدا باشیم، ابراز داشت: وای به حال کسی که کلمه ای علیه خون های پاک شهدا، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی از زبان و قلم او درآید، این گونه افراد معلوم نیست که خداوند توبه آنها را قبول می کند یا خیر؟ /924/پ202/ج
ارسال نظرات