۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۷۰۶

لیست مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری اردبیل منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل اسامی نهایی مورد حمایت این تشکل سیاسی را اعلام کرد.
اصولگرايان
حجت الاسلام مهدی نوروزی، دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در این استان لیست مشترک ارایه کرده اند که با بررسی سوابق و عملکرد نامزدها این لیست تکمیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: آقایان منصور حقیقت پور، مصطفثی افضلی فرد و جواد صبور نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، سرعین و نیر خواهند بود.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حجت الاسلام احمد شجاعی؛ در حوزه انتخابیه گرمی، حجت الاسلام میرقسمت موسوی و در حوزه انتخابیه مشکین شهر ولی ملکی نامزدهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان هستند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل عملکرد افراد را ملاک قرار گرفتن در لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان برشمرد و افزود: در انتخاب افراد برای قرار گرفتن در لیست جبهه متحد اصولگرایان عملکرد افراد به دقت مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و از میان افرادی که نسبت به نامزدهای دیگر اصلح تر بوده اند، لیست جبهه متحد اصولگرایان بسته شده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه اظهار نظری از سوی افراد مختلف در مورد لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان قابل استناد نیست، افزود: مرجع اعلام کننده لیست نامزدهای انتخاباتی تنها از سوی دبیر یا سخنگوی جبهه اعلام می شود و هیچ فردی نمی تواند خود را منتسب به جبهه متحد اصولگرایان کرده و اظهار نظری در این مورد انجام دهد./935/پ202/ج
ارسال نظرات