۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۷۱۳
فرمانده سپاه عاشورا:

انتخابات فرصتی برای گسترش بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا انتخابات را فرصتی برای گسترش بیداری اسلامی دانست و گفت: دشمنان نظام اندیشه تکرار حوادث انتخابات 88 و جدایی مردم را از رهبری را در سر می‌پرورانند.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر آمادگی همه‌جانبه ایران اسلامی در حال حاضر، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در تمام ابعاد در اوج اقتدار و عزت و سربلندی بسر می‌برد و دشمنان نظام با اذعان به این واقعیت سعی در مخدوش کردن افکار عمومی دارند.

وی با اشاره به اینکه استعمارگران نمی‌خواهند پیشرفت ایران اسلامی را شاهد باشند و با استفاده از تمام قوا و امکانات و رسانه‌های جمعی در تلاشند نسبت به منزوی کردن آن اقدام کنند، خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی و قدرت رهبری مقام معظم رهبری، دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یافته و کوچک‌ترین خللی در اهداف و مسیر پیشرفت این نظام ایجاد کنند.

فرمانده سپاه عاشورای استان با بیان اینکه تحریم‌ها فرصتی برای کشور است، اظهار کرد: دشمنان گمان می‌کردند با تحریم خرید 18 درصدی نفت ایران می‌توانند استرسی بر این ملت وارد کنند، ولی نمی‌دانند این ملت در زمان جنگ از تحریم کلی نفت سربلند بیرون آمده و این فرصتی برای ذخیره انرژی ملی و خار کردن دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

پورجمشیدیان گفت: این انقلاب که با اهداف والایی تحقق، حفظ و تداوم یافته و در راه رسیدن به آن خون‌هایی بسیاری ریخته شده و ملتی که رژیم طاغوت را براندازی کرده و هشت سال مجاهدانه در راه دفاع از دین بهترین سرمایه‌هایش را تقدیم کرده، نمی‌توان با عدم مشارکت در انتخابات و یا ایجاد مجلس ضعیف فریب داد زیرا اینان همواره به خواسته‌های رهبری لبیک گفته و در تمام صحنه‌ها حضور خواهند یافت.

وی گفت: اکنون دشمنان نظام اندیشه تکرار حوادث انتخابات 88 و جدایی مردم را از رهبری را در سر می‌پروراند که بی‌شک ملت بیدار ایران اسلامی همچون گذشته همه این اندیشه‌ها را خنثی خواهد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار امیدواری کرد: مردم با آگاهی و بصیرت در انتخابات حضور حداکثر یافته و نمایندگان شجاع، قوی، نترس و مهم‌تر از همه ولایتمدار به مجلس معرفی خواهد کرد.

علیرضا یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره جوشش عظیم مردمی به دنبال اهداف مشخصی به وقوع پیوست و برای حفظ و پایداری آنان انسان‌های بسیاری سر بر خاک نهادند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت حضرت زینب (س) قیام آزادیخواهی امام حسین(ع) را جاودانه ساخت، هدف استراتژیک انقلاب اسلامی نیز حفظ و حراست از آرمان‌ها و تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص انقلاب اسلامی بود.

یعقوبی گفت: امروز دین و تکلیف سنگینی بر گردن وارثان انقلاب و مخصوصاً دانشگاهیان است که تکلیف خود را نسبت به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و امام راحل باید به نحو احسن ادا کرد./935/د101/س
ارسال نظرات