۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۷۷۴
حزب الله لبنان در واکنش به هتک حرمت مقدسات در فلسطین:

سازمان ملل شریک جنایت های رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ تجاوزگری های صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحی شهر قدس را محکوم کرد و سازمان ملل را شریک جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
بيت المقدس
به گزارش خبرگزاری رسا حزب الله لبنان، شامگاه پیش با صدور بیانیه ای، تجاوزگری های صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحی شهر قدس را محکوم کرد و با هشدار نسبت به بهره برداری رژیم صهیونیستی از تحولات کنونی برای حذف قضیه فلسطین، تاکید کرد: سازمان ملل شریک جنایت های رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی برای اجرای طرح های جنایتکارانه خود در راستای حذف قضیه فلسطین، افزود: دشمن صهیونیستی با تجاوزات جنایتکارانه خود و توسعه شهرک ها قصد دارد قدس را یهودی و مقدسات آن را نابود کند.

حزب الله با اشاره به تشویق شهرک نشینان صهیونیست از سوی رژیم اشغالگر قدس برای یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی، گفت: ما هر روز شاهد این هتک حرمت ها هستیم که آخرین مورد آن روز گذشته رخ داد و صدها شهرک نشین به مسجدالاقصی حمله کردند و عبارات توهین آمیزی را در مورد حضرت عیسی مسیح بر روی دیوارهای یک کلیسا در شهر قدس نوشتند.

این بیانیه همچنین با اشاره به حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و شهید و زخمی شدن شماری از شهروندان فلسطینی از ملت های عربی و اسلامی خواسته شده است رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند و در حمایت از قدس و قضیه فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن تظاهرات کنند.

حزب الله لبنان در پایان سکوت جامعه جهانی و سازمان ملل متحد در خصوص تجاوزگری های صهیونیست ها را به معنای مشارکت آنها در این تجاوزگری ها دانست و تاکید کرد: از این رو، مسؤولیت پیامدهای خطرناک این مساله بر عهده این نهاد بین المللی است./981/ب902/گ
ارسال نظرات