۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۸۱۰
امام جمعه نکا:

دشمن با همه توان علیه انتخابات به میدان آمده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با بیان این که حضور در انتخابات، مصداق بصیرت دینی است، ابراز داشت: انتخابات از مسائلی است که دشمن با همه تجهیزات و آگاهانه علیه آن به میدان آمده است.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا ابراز داشت: حضور در انتخابات، ابزار مهمی در افزایش حضور در سرنوشت مردم است و این حضور در منسجم کردن افراد به هم موثر است.

وی اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، مجلس کارآمدتری خواهیم داشت و باید حضور حداکثری و قانونمند در انتخابات مورد توجه همه مسؤولان، مردم و مجریان انتخاباتی باشد.

حجت الاسلام محمدی لایینی، با بیان این که انتخابات یکی از محورهای مهم این برون رفت از فتنه دشمنان است خاطر نشان کرد: مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد که در خدمت انقلاب و مردم و طرفدار مستضعفان باشند.

امام جمعه نکا یادآور شد: انتخابات از مسائلی است که دشمن با همه تجهیزات و آگاهانه علیه آن به میدان آمده است تا در جهت ناکارآمدی نظام و انقلاب گام بردارد و باید با حضور حداکثری این ترفند را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با تحریم، تهدید و انواع و اقسام توطئه‌ها و فتنه‌های اقتصادی وارد میدان شده تا به انسجام ملت لطمه و صدمه بزند؛ اما نقطه خطر در اثرگذاری این فتنه‌ها، در انتخابات است و باید در این زمینه آگاهانه وارد شویم.

حجت الاسلام محمدی لایینی اضافه کرد: شرکت در انتخابات باید بر محور ایمان و تقوا باشد تا عزتمندی نظام را افزایش دهد و باید بدانیم این حضور در واقع قدردانی از انقلاب است.

وی گفت: نظام ما نظام ولایی و بر پایه دموکراسی است و مردم با حضور در انتخابات و شرکت در سرنوشت خود قدرت نظام را به همگان نشان می دهند./950/ت302/س
ارسال نظرات