۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۸۱۴
فرماندار تبریز:

برگزاری انتخابات سالم و قانونمند وظیفه عوامل اجرایی است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار تبریز گفت: برگزاری مطلوب انتخابات یک تکلیف است و همگان باید در قبال آن احساس مسؤولیت کنند.
محمود چمني فرماندار تبريز
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات قانونمند و فعالیت هشتگانه کمیته‌های حوزه انتخابیه شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: همه موظفیم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گام برداریم و با تعامل، همدلی و بی‌طرفی کامل، امانتداران خوبی برای مردم ولایتمدار شهرستان تبریز باشیم. وی افزود: فعالیت‌های کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

فرماندار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان یک تکلیف اساسی است که در قرآن مجید به یادآوری خاطره‌های بزرگ و رویدادهای مهم نیز تاکید شده که این کار عمل به تکلیف است.

وی با اشاره به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در طول این 33سال تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب،دشمنان اسلام همواره سعی کرده‌اند با ترور فرهیختگان و دانشمندان نظام خلاء در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورند و چون در این امر موفق نشدند با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها،انواع حیله‌ها و فتنه‌ها در صدد ضربه زدن به نظام و کمرنگ کردن ارزش‌ها برمی‌آیند که با هوشیاری مردم ناکام می‌ماند.

فرماندارتبریز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بالاترین نعمت‌ها، نعمت حکومت اسلامی است که خداوند نصیبمان کرده است و امروز نیز شاهدیم که دنیا تشنه عدالت، مهر و محبت است چنانکه چهار حکومت طاغوتی در طول یک سال برچیده شد.

وی در ادامه اعلام کرد: امیدواریم شاهد انتخاباتی خوب و مطلوب همچون ادوار گذشته باشیم و البته پیش روی راهی هستیم که ولی‌امر مسلمین جهان نشان‌دهنده آن هستند./935/د102/س
ارسال نظرات