۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۸۲۳
ظهر جمعه؛

اعضای ستاد انتخابات قم با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم به همراه اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کردند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای ستاد انتخابات استان قم روز جمعه با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار که ظهر امروز در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور استاندار قم، حجت الاسلام انصاری رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم و شمار دیگری از اعضای ستاد انتخابات قم حضور داشتند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در سخنانی، با مهم و حساس خواندن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور در پای صندوق های رای را یک تکلیف عقلی، شرعی و ملی دانست و همگان را به حضور پرشور در این عرصه دعوت کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حضور مردم عامل عزت و صلابت نظام و خنثی شدن توطئه دشمنان است، اظهار داشت: همه باید در راستای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند.

حجت الاسلام موسی پور استاندار قم نیز در این دیدار، انتخابات را عرصه جهاد و مبارزه ملت دانست و تاکید کرد: اگر این مهم برای مردم به خوبی تبیین شود، حماسه مورد انتظار دلسوزان نظام مقدس اسلامی شکل خواهد گرفت.

استاندار قم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تلاش جهت حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

حجت الاسلام موسی پور اظهار داشت: در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی 57 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و ما امیدواریم با نقش آفرینی رسانه ها، علما و روحانیت شاهد افزایش حضور مردم در صحنه باشیم.

گفتنی است، اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه این هفته قم که به امامت آیت الله رضا استادی در شبستان حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد نیز حضور یافتند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات