۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۸۴۰
امام جمعه زنجان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: رقابت در انتخابات به معنای تخریب دیگران و یا دادن وعده های غیرمرتبط و دروغین نیست.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: همگام باید در شرایط حساس امروز کشور، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، حضور حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد.

وی با بیان اینکه دشمنان از ماه ها قبل به دنبال حضور کم رنگ مردم در انتخابات و یا انتخاب افراد نالایق در 12 اسفند هستند، خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را برای انتخابات اصلح ترین افراد مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان همچنین به تشریح چگونگی تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس پرداخت و ادامه داد: نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود به گونه ای تبلیغ نکنند که دشمنان را به طمع بیندازند، لازمه رقابت در انتخابات تخریب دیگران و یا دادن وعده های غیرمرتبط و دروغین نیست.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و ارائه برنامه ها و وعده های قابل اجرا در ایام تبلیغات از سوی کاندیداهای نمایندگی مجلس گفت: پایبندی به ارزش های اسلامی از مهمترین شاخص های نمایندگان اصلح است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تمام افرادی که از فیلترهای شورای نگهبان عبور می کنند، افراد صالحی محسوب می شوند، اما باید در میان این افراد، به اصلح ترین و نزدیک ترین افراد به شاخص های مد نظر نظام رای داد، مردم نباید تنها به لیست های مختلف از سوی احزاب توجه کنند.

وی ولایت مداری، اخلاق مداری، حفظ منافع مردم، وفاداری به آرمان های انقلاب و پایبندی به اصول نظام اسلامی را از دیگر معیارهای تشخیص نامزدهای اصلح دانست و افزود: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که علاوه بر آنکه اهل تشخیص درست و اشتباه هستند، دارای تخصص و تعهد بوده و مصالح و منافع نظام را تشخیص دهند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید خود را مدیون خدا، قرآن، اسلام و خون شهدا بدانند، اظهار داشت: مردم باید آگاه و هوشیار در صحنه حساس انتخابات باشند و نباید یه افرادی رای بدهند که خود را وامدار و وابسته به مراکز قدرت و ثروت دانسته و در بزنگاه ها بر خلاف منافع نظام اقدام کنند./935/پ201/ج
ارسال نظرات