۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۸۵۷
یکی از علمای سنی لبنان در گفت وگو با رسا:

عهدی را که با امام خمینی بسته بودیم با آیت الله خامنه ای ادامه خواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ رئیس جبهه عمل مقاوم لبنان اظهار داشت: شیوه و اندیشه های امام راحل(ره) هم اکنون از سوی مقام معظم رهبری ادامه می یابد و ما عهدی که با امام(ره) بسته بودیم را با آیت الله خامنه ای ادامه خواهیم داد.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه عمل مقاوم اسلامي لبنان
شیخ زهیر الجعید از علمای سنی و رییس جبهه عمل مقاوم لبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه ای را جانشین امام خمینی توصیف کرد و گفت: ما حضرت آیت الله خامنه ای را جانشین و شاگرد نزدیک امام خمینی (ره) می دانیم و با اطمینان و آسودگی می توان گفت که آیت الله خامنه ای همان امام راحل است.

وی افزود: آیت الله خامنه ای هیچ تفاوتی با امام خمینی ندارد و شیوه و اندیشه های امام هم اکنون از سوی مقام معظم رهبری ادامه می یابد و ما عهدی که با امام بسته بودیم را با آیت الله خامنه ای ادامه خواهیم داد.

شیخ زهیر الجعید با اشاره به تبلیغات رسانه ای شدید علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با وجود همه تبلیغات رسانه ای شرم آور علیه جمهوری اسلامی ایران که نشان می دهد مصالح مشترکی میان آمریکا و ایران در عراق و افغانستان است، امام خامنه ای با شجاعت اعلام می کند که درصدد جنگ با دشمن صهیونیستی است.

این عالم سنی لبنانی اظهار داشت: مبارزه و دشمنی مقام معظم رهبری با دشمن صهیونیستی هیچ نیازی به بازگویی ندارد و ایشان همیشه به مبارزه با صهیونیست ها می پردازند. نقش آیت الله خامنه ای در پیروزی ما در جنگ 33 روزه با ارتش صهیونیسم کاملا پررنگ است و سید حسن نصرالله نیز در سخنانی با جرات تمام تاکید کرد که همه تجهیزات حزب الله از سوی ایران تامین می شود.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله همچنین بازگو کرد که نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین که در برابر صهیونیست ها قرار گرفته اند از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بهره مند هستند و نیازی به این که بگوییم ایران و رهبر آن در مقابل اسرائیل قرار گرفته اند، وجود ندارد.

الجعید حمایت ایران از مقاومت اسلامی را عامل دشمنی استبکار با این کشور دانست و تاکید کرد: ایران و ملت آن به دلیل حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان با دشمنی و تحریم کشورهای غربی و حامیان آنها قرار گرفته اند، اما ایرانیان با علم و ایمان و به صورت خودکفا به پیشرفت های علمی که مایه افتخار جهان اسلام است دست می یابند.

رئیس جبهه العمل بر لزوم ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی از جهان تاکید کرد و بیان داشت: حضرت آیت الله خامنه ای شاگرد امام خمینی (ره) بود و از ابتدای انقلاب تاکنون به مبارزه با دشمن صهیونیسم می پردازد و بر همین اساس است که نسبت به نابودی رژیم غاصب صهیونیست اهتمام می ورزد.

وی خاطر نشان ساخت: زمانی که جهان به فلسطین پشت کرد این جمهوری اسلامی ایران بود که ملت فلسطین را در آغوش گرفت و از هنیه استقبال کرد تا به وی بگوید تهران، پایتخت فتح و مقاومت است و مجاهدانی که شاگرد امام خمینی و فرزندان آیت الله خامنه ای هستند به شدت مشتاقند تا به سوی فلسطین روانه شوند و اشتیاق فراوانی برای فرارسیدن روز آزادی فلسطین دارند.

شیخ زهیر الجعید در پایان ابراز امیدواری کرد تا روز پایان رژیم صهیونیستی به سرعت فرارسد تا ملت فلسطین با ایمان و عزت مجاهدین به سرزمین و منازل خود بازگردند./980/ب911/گ
ارسال نظرات