۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۸۸۶
رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور:

توصیه های رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گفت: تبیین وظایف مردم در انتخاب اصلح، بالا بردن اعتبار و عزت ایرانیان، مصونیت و امنیت بخشی به جامعه در گرو رعایت مسائل انتخاباتی و حضور گسترده در انتخابات است.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نکا، حجت الاسلام محمد جواد ادبی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، امروز در همایش انتخاباتی که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، افزود: دوری جستن از بد اخلاقی و رعایت اخلاق انتخاباتی از تاکیداتی بوده که باید مورد توجه کاندیداها باشد.

وی اظهار داشت: تبیین وظایف مردم در انتخاب اصلح، بالا بردن اعتبار و عزت ایرانیان، مصونیت و امنیت بخشی به جامعه در گرو رعایت مسائل انتخاباتی و حضور گسترده در انتخابات است.

حجت الاسلام ادبی با بیان اینکه شعائر اسلامی و دینی باید در مسائل مختلف انتخاباتی مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: نباید انتخابات موجب ورود گناه را در ما تقویت کند بلکه باید براساس دین اسلام و اخلاق اسلامی حرکت کنیم.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، ادامه داد: اکنون ایران الگوی بیداری اسلامی جهان است و باید در این دوره حساس انتخاباتی نیز، در نهادینه کردن اخلاق انتخاباتی و رعایت موازین اسلامی و دینی همگان تلاش کنند.

وی اظهار داشت: رأی آحاد ملت ایران اسلامی تأثیر گذار است و باید به شکل شایسته در انتخابات شرکت کنند و دیگران را نیز تشویق تا در این مسیر صواب حرکت کنند.

حجت الاسلام ادبی گفت: بصیرت در انتخابات نکته مهمی است که باید مورد توجه باشد و فتنه 88 که در واقع فتنه بسیار بزرگ و عظیمی بود نیز باید بدرستی تحلیل شود و موثر تر مورد بررسی قرار گیرد.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گفت: همه باید در عرصه انتخابات، رعایت اخلاق انتخاباتی را جدی بگیرند و از درگیر شدن در تهمت و افترا دوری کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات